Karácsonyi nyomdalemez - BPS teszt


Még mindig nem késő karácsonyi - téli nyomdalemez után nézni (pláne hogy jövőe is lesz tél), ezért hoztam nektek egy gyors tesztet a legújabb BornPrettyStore nyomdalemezemről. Annyira friss, hogy épp csak tegnap kaptam kézhez, de nem bírtam ki és este végignyomtam az összes mintát.
A szokásos, szuper BPS minőség, egy szavam sem lehet rá. Imádom mindegyik mintáját: vannak cuki állatos, télapós minták  és elegáánsabb csillagos-hópelyhesek is. A kedvencem a három hópelyhes, ezekből valamelyiket ma este visszanyomdázom a körmömre. :)

Nézzétek csak, milyen aranyosak! A mintákhoz a Konad fehér nyomdalakkját használtam.








Ha megtetszettek a minták, és szeretnétek beszerezni a lemezt, akkor kattintsatok az alábbi linkre:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-nail-stamping-plate-rectangle-nail-stamp-image-plate-manicure-christmas-series-l002-p-44312.html

Most akciósan 2.99$-ért rendelhetitek meg, a szokásos ingyenes szállítással.

Share:

0 megjegyzés