Nyárköszöntő Inecto újdonságok a gyümölcsök jegyében



Korábban már teszteltem az Inecto naturals termékeit és meg voltam elégedve velük, így nagyon megörültem, mikor megérkezett hozzám a nyári, limitált kiadású termékeket tartalmazó kis csomag.




"Az Inecto Naturals Infusion tusfürdők és testápolók a kókusz alapnak köszönhetően biztosítják a fürdőszobádban a karibi hangulatot.
A Coconut tusfürdő és testápoló mentával és lime-mal kiválóan frissít, hogy kipihenten és frissen induljon a napod. A hozzáadott limemag olaj felpezsdít, míg az organikus kókuszolaj hidratálja a bőrödet.
A Coconut tusfürdő és testápoló trópusi illattal igazi csábító kényeztetés a bőröd számára. Használatukkal a bőröd nemcsak ínycsiklandozóan illatos, de elképesztően hidratált és selymes lesz."


A két illatvariáció közül nehezen választottam kedvencet, de ha döntenem kellene, akkor a trópusi gyümölcsöket választanám.





Az illatuk egy az egyben Pina colada, ami az egyik kedvenc koktélom. Ananász és kókusz dominál, mellette mangót fedeztem fel. Nagyon intenzív illatuk van, és ebben a termékkategóriában én tartósnak is mondanám.
A tusfürdőből minimális mennyiség is elég. Sűrűbb, selymes állagú és hidratálja a bőrömet, ami nálam nagy szó.
A testápolót is megszerettem, bár találtam gyenge pontokat. Az illat ugyan némileg kárpótol, de ugyanúgy fehér réteget hagy a bőrömön, mint a sima kókuszos/argános verzió, és szerintem nagyobb mennyiség kell belőle, mint általában. A hidratáló hatásával viszont elégedett vagyok, este zuhany után kenem be magam, reggelre pedig szuper állapotba kerül a bőröm.


Ugyanezt tudom elmondani a lime-mentás verzióról. Az illata frissítő, kicsit ugyan elsőre érdekes volt ez a kombó a kókusszal turbózva, de kellemesnek találtam.







A limitált kiadású Inecto Naturals Infusion testápolók és tusfürdők kizárólag a Rossmann üzletekben kaphatóak a készlet erejéig. A kétféle testápoló ajánlott fogyasztói ára 999 Ft, a tusfürdőké 599 Ft.


Ti kipróbáljátok őket?


Továbbá egy szuper nyereményjáték is fut jelenleg, érdemes pályázni!



Share:

0 megjegyzés