BPS géllakk csillámmal - még mindig szeretem





Az utolsó két poromat applikáltam fel a hétvégén a BornPrettyStore csomagjából. Nagy meglepetésemre ezek közül került ki a kedvencem is, ami messze túlszárnyalta az elvárásaimat.
Ez pedig nem más, mint ez a türkizkék lézer holo por. Hogy mitől lézer és mitől holo, arra ugyan nem sikerült rájönnöm, de az kétségtelen, hogy nagyon mutatós darab.
Fekete géllakkra vittem fel, miután a színes alapot köttettem. Így megmaradt a ragacsos réteg, amibe a szivacsos applikátorral minden gond nélkül, nagyon takarékosan bele tudtam dolgozni a pigmentport. (Ujjbeggyel ezt nem ajánlom, úgy nagyon sok por kárba veszett.)
Zárásként jött egy réteg BPS no-wipe top coat, és kész is. Nagyon gyorsan nagyon varázslatos manikűrt sikerült kreálnom.
Ugyanez volt az eljárás a fekete holo porral is, aminek nagyobbak a szemcséi, így mindenkéépen kell alá a fekete alap.


My favourite pigment from BornPrettyStore's latest package is today's turquise laser holo powder. I could not imagine how beautiful it can be in rel life. It's more deep and more vibrant than on the photos. First I applied a coat of BPS black gel polish and cured it. Then I applied the glitter powder with the small sponge stick. I closed the manicure with BPS no-wipe top coat.
That was the same process eith the black powder, which is slightly more rough, so the black base is a must.











Ha tetszik nektek a manikűr, a kék pigmentet ITT (1.99$), a feketét pedig ITT (0.99$) tudjátok megrendelni.


If you like thE mani, you'll find the turquise powder HERE (1.99$) and the black one HERE (0.99$).

Share:

0 megjegyzés