Óriási BLOGSALE - 1. rész!

Sziasztok! Nagy szortírozást rendezek a temérdek cuccom között, mert rájöttem hogy kb. semmit nem használok mostanában. Lesz még cucc, ez biztos, egyelőre enynit tudtam befotózni.
Ami még várható: sminkek, leginkább szemhéjpúderek és color tattoo-k, és rengeteg körömlakk, amit majd új bejegyzésbe tervezek feltölteni.
Az árak alkuképesek. Személyes átvétel Debrecenben, vagy ajánlott posta előre utalás után.
A holmit az első kommentelő viszi. :)



Remington S8590 Keratin Therapy Pro hajvasaló.

A Remington Keratin professzionális védelmi technológia lényege: a Remington S8590 hajvasaló lapjaira mikro kondicionáló technológiával ellátott, újgenerációs keratinos bevonatot visznek fel. A kondicionálót a hajszálakon egyenletesen elosztja, ami egészséges és bársonyos hajat eredményez. A Remington keratinos hajvasaló a simító lapba beépített hővédő szenzor segítségével folyamatos visszajelzést kap a haj nedvességtartalmáról, a hajvasaló így szabályozza az optimális hőfokot. A Remington Keratin Therapy Pro hajvasaló így 57% -kal több védelmet nyújt a haj károsodásával és töredezésével szemben.
Keratinos hajvasalás!
Hővédő szenzor ki-, bekapcsolás; jelző LED


Kb. 6x használtam, aztán jájöttem, hogy az én hajam a régi Ga.ma vasalómat jobban szereti. Azóta meg csak áll a polcon.
Irányára 12.000 Ft. Kistákája is megvan.




Oriflame SkinPro arctisztító készülék. Jó kis gép, jól radíroz, kellemes használni, de én ehhez sajnos túl lusta vagyok. Talán 10x használtam.
A SkinPro arctisztító rendszer 2 sebességfokozatána és tisztító applikátorának köszönhetően hatékonyan és mélyen tisztítja és gyengéden masszírozza az arc bőrét. Hatékonyabban távolítja el a szennyeződéseket, a sminket és a faggyúváladékot, mint a hagyományos arctisztítók. Hatására a bőr láthatóan tisztább, simább és ragyogóbb lesz, a tónusa pedig egyenletesebb.


Iá.: 3.000 Ft




Urban Decay Preen shadow box. Isteni, tökéletes, de a rózsaszínen és a barnán kívül hozzá sem nyúltam, csak swatcholni. A ceruzája és a PP már sajnos nincs meg.


Iá.: 3.500 Ft




Bow polish - Mood creator. Nailland-től rendeltem, nagyon szupi kis lakk, viszont az én épített zseléá körmeimen nem érvényesül a thermo hatás a hőeloszlás miatt.  4 körmön használtam.
Iá.: 2.500 Ft




F.U.N. Frost (H). Meghaltam volna télen, ha nem lehet az enyém. Összesen kétszer kentem fel azóta. Csodálatos, káprázatos meg minden, de a kéket csak üvegben szeretem nézegetni azt hiszem.


Iá.: 3.000 Ft




Betty Barclay Pretty butterfly. DM box-ból kerölt hozzám, de nagyon nem az én világom. 2x fújtam magamra. Iá.: 2.500 Ft.




Oriflame Giordani Gold primer. 2x használtam, rajtam nem annyira működik.
1.000 Ft



Oriflame Giordani Gold ragyogást fokozó gyöngyök. Hát, én ilyet nem igazán használok.
Iá.: 2.000 Ft


Oriflame Giordani Gold alapozó - Natural beige árnyalatban. Csak swatch-olt. Sose fogom elhasználni, 5 bontott alapozó vár előtte.
Iá.: 2.000 Ft


Oriflame Giordani Gold négyes szemhéjpúder - Radiant plum
Egyszer használtam + swatch. Nekem ezek a színek továbbra sem állnak jól. :(
Iá.: 1.500 Ft


Oriflame Giordani Gold korrektor - toll. Mediu árnyalatban, 2x használt. A szemem alatti karikáimra sajnos kevés, máshova meg nem használok korrektort.
Iá.: 1.000 Ft


Share:

0 megjegyzés