A hajfestés lélektana


A cím ellenére nem fogok hosszas eszmefuttatásba a hajszínváltozások lélektani okairól. Tudat alatt biztosan minden nőnek van valamilyen kiváltó oka, amiért a külsején kezd változtatni egy mélyebb lelki folyamat elején.

Én mostanában kezdem unni a tavaly sötétbarnára festett hajamat. nem tudom, mi az oka,
mert alapvetően jó a szín, állítólag jól is áll. Én is megszerettem, jól lehet sminkelni mellette, igazából el is lennék vele. A teljes szüke ja sem hiányzik, mégis szerettem volna valami csavart vinni a történetbe. Nézegettem szebbnél szebb hajkreációkat, de aztán a fenti képen látható blonde-pink ombré varázsolt el annyira, hogy képes voltam utánajárni a dolgoknak.

Namost, első akadály: a mostani fodrászom nem vállalja. Szerinte kivitelezhetetlen, lehetetlen és satöbbi. Szerintem meg nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Szóval akkor 2. opció: megkérdeztem az imádott és sajnos nagyon távoli, régi fodrászomat Veszprémben. Aki szerint pedig teljességgel lehetséges az átalakulás. Mondjuk egynapos program, hideg élelemmel, sok türelemmel, minimum 2 blansolással, Fiberplex-technológiával és olyan 20 ezer forinttal felfegyverkezve, ja és pár centi haj mínusszal.

Így állunk jelenleg. Augusztus elejét beszéltük meg, addig koptatom, növesztem le a barnámat.
Kíváncsi lennék a Ti véleményetekre is: be mernétek vállalni ekkora tortúrát? Érdemes? Nem ciki ez a dögös haj így 34 évesen?

Jaaa, előtte fotó, amiből a szöszi kellene:






Share:

9 megjegyzés

  1. Én vettem 2 doboz Syoss világosítót és nekiestem otthon a barna hajamnak. Elsőre vöröses lett, másodszorra aranyszőke. Utána kentem rá egy sötétebb szőke színt, aztán a végét befestettem világosabbra balayage technikával. Szerintem egész jó lett. :)
    A végcél az majd rose gold lesz.

    VálaszTörlés
  2. Úristen, @MonnAngel nagyon bátor vagy! Én csak fodrásszal merek bármit csináltatni. A rose gold nagyon nagyon jól hangzik, muti majd képet róla! ;) Szurkolok hogy hamar meglegyen a cél!

    VálaszTörlés
  3. Én kicsit ráfáztam, amikor szinte fekete sötétbarnából szerettem volna vörös lenni, és bár nem szőkítettem, meg viszonylag szépen lejött a szín a C-vitaminos világosítástól, azért eléggé látszik, hogy az alja még mindig sötétebb. Én az extra hajakkal mindenképpen olyan helyre mennék, ahol direkt ilyeneket festenek, de ha van olyan fodrász ismerősöd, aki ügyes és tudja, mit csinál, akkor persze még jobb, mint a te esetedben is :) A jelenlegi fodrászodtól meg hülyeség, hogy kivitelezhetetlen, maximum ő nem látott még ilyet, vagy nem tudná megcsinálni, de azért túlzás ilyeneket kijelenteni :D
    Szerintem hetvenévesen is jól állhat a pink, vagy kék haj mondjuk, ha tudja viselni, és nem valami nyöszörgős tipikusöregnéni, úgyhogy 34 évesen még bőven ráérsz azon gondolkodni, hogy ciki-e vagy sem :D

    VálaszTörlés
  4. *elnézést javítok, citromsavas világosítás, mert a folyamatnak magának köze sincs a C-vitaminhoz :D

    VálaszTörlés
  5. Régen volt fekete hajam de nem állt jól :) Abból szőke lett,nagyon lassan és fokozatosan szivattam le a színt,otthon.Persze egy szakmabeli simán megcsinálja neked,én is így jártam min Te,hogy tehetetlen volt a fodrászom,akkor magamra hagyatkoztam...
    A fenti képen látható hajszín nekem nagyon tetszik,simán bevállalnám,sőt utóbbi időben megfordult a fejemben a pink hajvég,szerintem ez tökre nem korfüggő,hanem mennyinek érzed magad lélekben.

    VálaszTörlés
  6. Lányok, nagyon nagyom köszönöm a bíztatást. :) A régi fodrászomra bátran rá merem bízni magam és a hajamat is, zseniálisan fest és vág, ismer engem mindenestől. :)
    Most már csak várni kell, és koptatni a barnámat. :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lesz :) Az én fodrászom mondta, hogyha szőkét akarnék, lehetne, de csakis meleg árnyalatút, amiatt, hogy sok az ősz hajszálam. Nekem is nagyon sötétbarna most. Nem lehetetlen, de aki nem vállalja, hát még jó, hogy előre megmondja, ha nem biztos magában.

    VálaszTörlés
  8. miért lenne ciki a dögös haj 34 évesen ? nem is értem, honnan jött ez a gondolat. a fotódat elnézve is fiatalos a külsőd, vágj bele bátran, az a lényeg, hogy te jól érezd magad, akinek meg nem tetszik, le van t*jva :P

    VálaszTörlés
  9. Köszi csajok! :) Szerencsére van egy istennő fodrászom, aki nem fél a munkától és tudása is van hozzá. ;)

    VálaszTörlés