Kipróbáltam: Soft & Gentle - Az első alumínium-mentes izzadásgátló spray Magyarországon





Bizony-bizony, a blogvilágot nemrégiben elleték az alumíniumsó-mentes dezodorokról készült tesztek.
Nekem is volt szerencsém kipróbálni őket a Takemeshop.hu webáruház jóvoltából, így mivel már jó ideje használom őket, gondoltam ideje megírni a tapasztalataimat.


A sajtóanyag szerint az alábbiakra számíthatunk: az egyedi formula alapját növényi kivonatok alkotják, így természetes összetevők gátolják meg az izzadást és a kellemetlen szagok kialakulását. A Soft & Gentle Nagy-Britanniában már évtizedek óta az angol piac egyik legmeghatározóbb szereplője az izzadásgátlók piacán, és most az alumínium-metes dezodorokkal szélesítette a termékskáláját.
 Ezek a dezodorok a mezei zsurló és zsálya erejét felhasználva természetes módon, káros anyagok nélkül akadályozzák meg az izzadást és a kellemetlen testszag kialakulását.


Én a Floral és  Care változatokat kaptam meg, és mivel hatásában nem vettem észre különbséget a kettő között, így nem írnék külön róluk sokat.




Illatukban ugye eltérnek, a Care egy légyabb, pamutosan tiszta érzetet keltő illat, ami nagyon hamar elillan és csak kis emléke marad a bőrön.
A Floran már egy jóval határozottabb, karakteres illat. Számomra már-már tolakodó, így csak akkor használom, ha nem viselek parfümöt. A kettő együtt túl sok lenne már.


Namost, én nagy várakozásokkal vágtam ám bele ezeknek a deóknak a tesztelésébe,mert jó régóta (értsd több éve) keresek olyan alumíniumsó-mentes, natúr hatóanyagokat tartalmazó dezodort, ami hatásfokában képes felvenni a versenyt az alumíniumos verziókkal.


Ilyent eddig még nem találtam, pedig kínlódtam egy darabig Alverde-s meg mindenféle mentes holmikkal, turbózgattam őket szódabikrabónával meg miegymással, hogy majd hátha. Hát nem.
Sajnos azt kell mondanom, hogy a Soft&Gentle sem lett az igazi.




Azt elismerem, messze ezek a legjobbak az általam próbált alumentes deók közül, és hétvégén, otthonra szívesen el is hazsnálom őket, mikor max. a boltba ugrok le tejért.
Viszont az egésznapos tömegközlekedést, tülekedést, futkározást, idegeskedést, illetve az ezekkel járó izzadást sajnos nem tudják hatékonyan leküzdeni.  Épp úgy izzadok fél órával a fújás után, mint nélküle. A szagok is megjelennek egy idő után, persze ezt is korlátozza a deó, de az érzékenyebb orrúaknak már nem lesz megfelelő a védelem.


Még egy dolog, amit észrevettem és nem tudom ezt más írta-e már: amíg felfújom, illetve az azt követő 1 percben csíypi a bőrömet a dezodor. Nyoma nincsen, nem pirosodik ki a bőröm sem, szóval lehet csak a hajtógáz az, ami nem smakkol a bőrömnek, ez van. Kibírható.


Amúgy a csomagolás nagyon telitalálat: fiatalos, könnyed, légies ez a fehér flakon, csajos a felirat de nics túlcicomázva. A szórófej klasszul porít, bár picit erősnek érzem a fújást, de hát ez a legkevesebb.




Igyekszem mindig a dolgok jó oldalát nézni, tehát összefoglalva a véleményem: nem egy mindennapos, rohangálós, edzéshez használható dezodort kapunk ezekkel a darabokkal, DE!
Ha számodra fontos, hogy ne legyen alusó-tartalma a deódnak, akkor szerintem jelenleg ők a legjobb választás a piacon!


Én bizony simán el fogom fújkálni hétvégén! :)


ja igen, áruk: 999 Ft / db. Simán középkategóriás darabok, a fentiek ismeretében egy próbát szerintem megérhet! ITT megtaláljátok őket.


Ui.: ezt a bejegyzést ám már videó formájában tzerveztem tálalni, de hát ember tervez.... No, van még pár dolog a tarsolyomban, pl. ma megyek a dm dobozkámért, szóval lesz ám videó, nem kell félni. Hiába na, notórius késő vagyok...



Share:

0 megjegyzés