Körmök



Hát Lányok, be kell lássam, ezer éve nem volt semmi körmös szösszenet itt a blogon. Jó, hát újabban hetente egyszer jut idő a lakkozásra is, aztán bírja ahogy bírja... Azért most összeszedtem pár manit az elmúlt hetekből, hátha tudok nektek is tippeket adni.


Ezt a felső manit épp most viselem. Nem lett nagy kedvencem, egy Ebay-en vásárolt nyomdalemezzel készült. Nem túl nagyon a minták, látszik is sajnos hogy itt-ott nem takarja a teljes körmömet. A fekete keret a véletlen műve. Nem így terveztem, de a hüvelykujjam nyomdázásakor a nyomdalakk a körömágyamhoz kenődött, és semmiképp nem tudtam leszedni. Nem volt kedvem újrakezdeni a lakkozást, szóval inkább a többi körmömre is kentem fekete keretet. :D




Ezt a manit Ciiskánál láttam meg, és egy icipicit megvariáltam a színeket. Élveztem a matricák készítését és felapplikálását is, a lakkra pedig hónapok óta fájt a fogam, így tökéletes avatási díszítést kapott szerintem.




Hát, ez is a legfelső manihoz használt lemezzel készült és nagyon vadító volt, amíg tartott.




Néha lila korszakom van,. olyankor ilyen manik születnek.





Aztáv van nude időszakom is, mostanában elég gyakran:







Aztán jönnek a vegyes napok, amikor kívánok valami - hozzám képest - extravagánsat a körmeimre:






És az egyik nagy szerelmem, ez a Valentin-napi manikűr, amit szabályosan megsirattam a lemosásakor:




És ez szinén nagyon kedvenc volt, míg tartott a kapcsolatunk:




Sveta Sanders Instagram fiókjában találtam és muszáj volt azonnal leutánoznom. :) Sokkal könnyebb elkészíteni, mint amilyennek kinéz, mégis nagyon kis rafinált.


Remélem tetszett nektek ez a kis összefoglaló. Tervben van, hogy viosszahozom a körmös posztokat is, csak legyen időm befotózni rendesen a dolgokat.


Nálatok idén tavasszal milyen manikiűrök jönnek számításba?

Share:

1 megjegyzés

  1. Nagyon szépek, a köves kivételével tetszik mindegyik. Á, nekem csak sima nyomdázásra van időm, meg hát eléggé komolytalannak tűnök néha így is melóban a neonszínű körmeimmel, mindig megbámulják az ügyfelek.

    VálaszTörlés