Teszt - Lirene Firming&Lifting karcsúsító és feszesítő krém



Nemrég tesztelhettem is a korábban már emnlített Lirene Firming&Lifting karcsúsító és feszesítő krémet. Mivel már 3 hete aktívan használom, gondoltam ideje beszámolni a tapasztalataimról.


Azt előre leszögezném, nem hoztam előtte-utána képeket a sonkáimról, nehogy valaki megrémüljön. Viszont tényleg fotóztam előtte-utána bizonyítékokat, vagyis a Zuramat kényszerítettem rá. Mondjuk ő nagyon röhögött.

Be kell ismernem, nem nagyon hittem ebben a kencében, mint ahogy általában az összes csodatevő narancsbőr elleni cuccal kapcsolatban szkeptikus vagyok. Most viszont nagyon kellemesen csalódtam. Nem mondom, hogy hű de látványos változást hozott, meg azért én a narancsbőrömön nem szoktam stresszelni, mert hát ha valakinek ennyi csak a baja velem, akkor az nem is baj. Akinek meg igen - nos, annak orosz tudósok több száz éve kifejlesztették a másfele nézés tudományát. Szóval nem stresszeltem túl a témát, de kenegettem szorgalmasan.


Nekem nagyon kézre állónak bizobnyult ez az alien-zöld flakon és tényleg egyszerűen lehet adagolni a krémet is.




Bár mondjuk a krém szó nem éppen találó, ez bizony egy kékeszöld zselé. Csúcsszuper állaga van, kicsit ragadós felkenés közben, meg ilyen undi a színe is, az illata viszont intenzíven citusos. Hát teljesen beleestem.


Ilyen, ni:




Na ebből a kencéből masszírozok minden áldott este egy jó diónyit a sonkáimba és a hátsómba (popsinak nevezni durván túlzás lenne). A kezdeti ragacsossága kb. 1 perc alatt megszűnik, mintha rászáradna a bőrömre. Istenien csúszós, feszes lesz a bőröm tőle, tényleg érezhetően simább.
Még én is imádom simogatni, hát gondolom pasiknak még jobban bejön majd.


Hosszú távon nem tudom, mit fog még művelni. Az biztos, hogy remek kiegészítője a testápolási rutinnak, pláne azoknak akik extra kényesek a tökéletes bőrükre.


Amit még pluszban tehetünk a narancsbőr ellen:


Igyál sok ásványvizet! Napi minimum 2-3 liter víz elfogyasztása javasolt, mert elősegíti a szervezet és a salakanyagot távozását. A bőröd is sokkal szebb és puhább lesz, ha odafigyelsz a megfelelő vízfogyasztásra.


Egyél sok gyümölcsöt és zöldséget, az édességet és a csokoládét tedd kicsit parkolópályára. Hidd el, egy hét után már kívánni sem fogod, és ezzel az alakodnak is nagyon jót teszel!

Mozogj hetente háromszor legalább egy órát! Ha sportolásra nincs időd vagy energiád, akkor sétálj nagyokat, lift használata helyett lépcsőzz, vagy ha nem laksz túl messze a munkahelyedtől, akkor válts biciklire!


A masszázs segít a narancsbőr elleni küzdelemben, és még a lelkünknek is jót tesz.

Zuhanyzás után pár percig alkalmazd a hideg-meleg váltózuhany technikát, mert ezzel segíted felpörgetni a vérkeringésed és az immunrendszered is erősíted, a bőröd pedig feszesebb lesz!


A krémet jelenleg a Takemeshop oldalán rendelhetitek meg, 2799 Ft-ért.



Ha kipróbáltad, meéslj, neked hogy vált be! :)

Share:

0 megjegyzés