Márványos körmök


Nagyon rég volt már körmös bejegyzés a blogon. Tulajdonképpen csak a lustaságom az oka ennek, valahogy vagy idő nem jut a befotózásra, vagy a fények nem jók, vagy csak simán nem is jut eszembe a dolog.
Most viszont kedvező volt a csillagok együttállása, épp hétvége van, délelőtt is, szóval a fény is adott, és még fotózni is jut időm. (Instagramon egyébként rendszeresen posztolom az alkotásokat, ott tudtok leskelődni.)

Szóval újabban hetente egyszer jut időm lakkozni, és javarészt nyomdás manikűröket készítek, ez a kombó egy hetet vidáman kibír a zselés körmeimen.Csak a nagyon ócska minőségűek kopnak meg a végeken és sarkokon.
Múlt héten Ciiska oldalán láttam, hogy márványmintás körmöket alkotott és valami hihetetlen mód megtetszett nekem. Sajnos tutorial nem volt hozzá, így az elcsípett ismeretmorzsákat felhasználva igyekeztem elkészíteni a saját változatomat.

Alapszínnek egy világos, nude rózsaszínt választottam, az utóbbi hetekben szinte csak ilyen natúr körmöket viseltem. Véletlenül akadt a kezembe az OPI Óz-trendkiadásának darabja, az I Theodora you, amit már kábé két éve nem használtam, eddig is csak francia lakkozás alapját képezte. Viszont most úgy éreztem, ő lesz a tökéletes rózsaszín márvány...


Nem takarítgattam körbe, csak a végén.
Ezután egy kevés fehér akrilfestéket nyomtam ki egy befőttesüveg kupakjába. Egy kis pohárba langyos vizet engedtem, ezzel higítottam a festéket egy kisebb ecset segítségével.
Szükség volt még egy alufóliagombócra is, minél gyűröttebb, annál jobb, ez adja majd a márvány erezetét.


Ha ez megvan, bekenjük a fóliát egy minimálisan higított festékkel:


Aztán ezt a darabkát óvatosan nyomkodjuk a körömre, amíg megfelelően márványos hatása lesz. Fontos, hogy csontszáraz lakkon végezzük mindezt, nekem ugyanis még pirinyót nedves volt a lakkozásom, így helyenként a lakkozás kárát látta a műveletnek, apró lyukak képződtek a fólia nyomán.
Ha ez megvan, jó alaposan vizezzük be az ecsetünket, higítsunk fel egy kis festéket, hogy áttetsző legyen, és ezzel a vizes eleggyel mossuk át itt-ott a márványmintát:


Nem ördöngösség, másodjára remélem nekem is jobban sikerül majd. Amint megszáradt a festékes víz, jöhet a fedőlakkozás és kész is.
Én még 2-2 körmömre tettem egy-egy arany színű, kerek szegecset, nekem így lett teljes a hatás.






Ti szeretitek az ilyen egyszerű, de látványos technikákat?

U.i.: ezer bocsánat, hogy nem sikerült rendesen körbetakarítani a körmömet. :)

Share:

5 megjegyzés

  1. Szerintem szuper lett! :D Én ecsettel vacakoltam, úgy kicsit tovább tart elérni a kívánt hatást, szóval abszolút tökéletes megoldás az alufóliázás, de akár folpack-kal is ki lehet próbálni, bár szerintem így működhet sima fehér lakkal is, ha esetleg valakinek nincs otthon akrilja :)

    VálaszTörlés
  2. @Ciiska: köszönöm szépen, igyekeztem. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is szuper lett! :)
    Én most Sammy márványos manikűrjét akarom megvalósítani, nagyon népszerű volt mostanában a körmös csoportban :) https://www.instagram.com/p/BEzTVSByhgQ/?taken-by=thesammersaurus

    A múltkor kérdezted nálam a Manikűrvadászt, most láttam, hogy Thimmyke lesz a következő forduló házigazdája, nemsokára kikerül gondolom a felhívás, nála tudsz majd jelentkezni
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. @PAncsi: aaazta, nagyon szép ez a köröm. :) No, majd akkor Thymmike oldalára felpattanok, bár amúgy is szoktam őt olvasni. :) Köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  5. Szuper ez a márványos manikűr!

    VálaszTörlés