Aktuális hajápolási termékeim



A hajunk állapota folyamatosan változik, ezel együtt jár hogy más termékekre van épp szüksége. Mióta barna lettem, picit változtak a kedvenc / bevált termékeim, szóval hozok egy gyors ápdétet a jelenlegi rituálémról.


A szilikonmentes sampon - mániámból még mindig nem adtam lejjebb, továbbra is a jól bevált Balea-darabokat használom. Nagyon szeretem őket, mert ezerféle variációban elérhető, nagyon jól hangik, alaposan tisztít, nem szárít, nem zsírosít, könnyű kiöblíteni. A limitált illatokra mindig lcsapok, most épp egy ananászos, egy vérnarancsos és egy limeos verzió a favorit, de szeretem a testesebb illatait is. Ja, és minbdezt 400 Ft alatt.... Imádat.




Balzsamok terén a Vitalcare argánosa viszi most a prímet. Néhány használat után látványosan javult a kiszáradt, sprőd hajam állapota. Isteni az illata, az állaga is jó, a csomagolásba sem tudok belekötni.Egyedül a kicsit borsos ára riasztó, 1899 Ft-ba kerül. Viszont ha belegondolok, hogy több hónapra elég, nem is olyan vészes kiadás, megéri.



Itt jön a csavar: ezt az arghános balzsamot már csak minden második hajmosásnál (tehát hetente egyszer) használom. A másik hajmosásnál - a fodrászom javaslatára - a Kallos placentás pakolását kenem a hajvégeimre. Szigorúan a végekre, ugyanúgy mint a Vitalcare-t is. Ha fejbőrhöz ér, menthetetlenül csurom zsír a hajam 2 nap alatt. Szóval ezt a pakolást én balzsamként alkalmazom, de így is szuper munkát végez. Az illata viszonylag erős, nekem nem annyira tetszik, inkább olyan mű, de meg lehet szokni. A hatás kárpótol emiatt.


A törölközőszáraz hajamra újabban az Oriflame hajszépítő olaját használom, hát valami zseniális. Néha az Inecto kókuszosa is felkerül, de most az Oriflame lett a kedvenc. Nagyon sűrű olaj, 2-3 pumpálásnyi elég belőle. Az illata zseniális: először számomra pirított cukor illata van, ami átcsap barackba, zabálom.


Tehát újabban ezekkel a szerekkel operálok, és kb. 2 hete végre elégedett vagyok a hajam állapotával. Látványosan növésnek indult, sokkal puhább és határozottan selymes lett, már nem hullik és törik olyan borzasztó mértékben.

Nektek mi válik be idén tavasszal?




Share:

2 megjegyzés

  1. Én is Balea samponokat illetve balzsamokat használok fel váltva Garnier termékekkel, csakis szilikonmenteset. Nekem a Serical keratinos pakolás vált meg be. Most rendeltem yves rocher regeneráló sampont és hajvégápolót, egyelőre még tesztelési fázisban vannak. :D

    VálaszTörlés
  2. @bokorboi93: legközelebb a Serical keratinost is kipróbálom, abból eddig a lattét használtam. :) Majd számolj be az új szereidről, mennyire válnak be. :)

    VálaszTörlés