BornPettyStore matrica - díszítőcsík


Ma BornPrettyStore-tól tesztelésre kapott díszítőcsík-szettel hoztam egy egyszerű manikűrt. Hétvége lévén nem nagyon volt kedvem bonyolult dolgokkal foglalkozni, így egy kis fújásos technikával és arany csíkokkal dobtam fel az Orly FX-kollekciójának ezt a nagyon őszies darabját.


Íme a végeredmény:






Az íven arany és ezüst színű csíkok is találhatóak. Az alábbi linken tudjátok megvásárolni:
http://www.bornprettystore.com/sheet-gold-silver-lines-stickers-nail-stickers-ultrathin-lines-nail-tips-stickers-p-20484.html

A CUB10 kód felhasználásával % kedvezményt kaptok és a szállítás is ingyenes.

Ti használtok mostanában díszítőcsíkokat?

Share:

2 megjegyzés

  1. Ez nagyon szép!! Nagyon lusta vagyok, ezért csak egy ezüst csíkom van, hát többet nem is veszek, nekem valamiért macera.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Audrey! A hagyományos csíkokkal én sem vesződök már, de ez egy matrica, így nagyon könnyű dolgozni vele. :)

    VálaszTörlés