Teszteltem - új Moyra gel look lakkok és játék


Azt hiszem, az erősen körömlakk-függő lányoknak már nem kell bemutatnom a Moyra új, csodás rózsaszínekből összeállított gel look kollekcióját.
Bizony, a fincsi macaronok ihlette lakkok mind a rózsaszín különböző árnyalataiban pompáznak. Azt pedig ugye mind tudjuk, hogy rózsaszín lakkból sohasem lehet elég a készletünkben.

Szerencsés vagyok, mert az elsők között próbálhattam ki - a Moyra jóvoltából - a kollekció négy színét is, a lehetőséget ezúton is köszönöm.


Ilyen szuper, csajos csomagolásban érkeztek a lakkocskák:


És ilyen biztonságosan voltak becsomagolva:


Alul-felül vastag szivacsréteg védte a kisbabákat. (A hangulatjavító csokikák külön plusz pont, nagyon feldobták a hétfő délutánomat.)

A gel look lakkokról szerintem mindenki tudja már, hogy elképesztően pigmentáltak, nagyon jó a fedésük, emiatt körömnyomdázáshoz is kiválóak.
Íme, az én példányaim sorban:


Violette, Fabienne, Tatienne és Ann-Marie

Szerintem nem vagyok egyedül ha azt mondom, szuper jó ötlet volt nevekkel ellátni a korábban csak számkódot viselő lakkokat. Így "bensőségesebb" kapcsolatot, gondolatban is más egy névre hivatkozni, mint arra a "picit piszkos lilás-rózsazsín" árnyalatra.

Tehát igen, nagyon szeretem a gel look lakkokat. Sőt, a Moyra vált a kedven körömlakk-márkámmá az elmúlt évben, és ezt most nem a tesztelési lehetőség kedvéért írom. A 240 darabos lakk-készletem csaknem felét(!) a Moyra lakkjai teszik ki.
Hatalmas a színválaszték, mindenféle finish kedvelője talál magának megfelelő darabot, a krém-lakkok még a kedvenc OPI darabjaimat is felülmúlják minőségben, tartósak és félelmetesen olcsók.

A fenti négy darab is magán viseli a gel look darabok jó tulajdonságait:
-magasan pigmentáltak
-jellemzően nem folynak bele a körömágyba és szélekbe
-fényesek
-4-5 napig is tartanak fedőlakk nélkül
-kényelmes az ecset és a kupak fogása is, pontosan lehet lakkozni vele

Amit nem annyira szeretek bennük:
-a közepesnél kicsit lassabban száradnak (én közepesen vastag rétegben viszem fel őket, két rétegben), gyorsszárító fedőlak ajánlott
-sűrűbbek, mint az átlagos körömlakkok, emiatt gyakorlást igényel a használatuk (ha a kellő mennyiségnél picit többet viszek fel, hajlamos megfolyni a köröm felületén, és hullámosra száradni)

A valamit-valamiért elv alapján viszont továbbra is ők a kedvenceim. Régebben nehezen találtam igazán szép, telt színt adó, krém finishű lakkokat, mostanában azonban nincs ilyen problémám.



És akkor lássuk, mit is tud a körmökön ez a négy szépség.

A legvilágosabb árnyalat a 955-ös számú Fabienne. Tőle kicsit tartottam, mert az ennyire világos lakkok fedése jellemzően gyenge, opálos.


Szerencsére alaptalannak bizonyultak a félelmeim. Néhány nappal a kis csomag érkezése előtt gél-lakkoztam a francia manikűröm, és azért egy fehér gél-lakkot körömlakkal eltüntetni, na abban van kihívás. És ez a kis világos lakk megbirkózott vele!
Alapvetően nehezen írok le színárnyalatokat, és a Fabienne az elsőre egyszerűnek tűnő mivoltát megcáfolandóan meglehetősen komplex. Hol szürkés, hol piszkos-lilás, hol fáradt rózsaszín arcát mutatja, így önmagában is megállja a helyét egy decens alkalmi, vagy szolid nappali manikűrben is. Nyomdaalapnak pedig tényleg tökéletes. (Ismeritek az ibolyakrém nevű desszertet? Hát ő pont olyan.)

A manikűrben 954-es Tatienne-el kombinálta, ők ketten nagyon szépen harmonizálnak egymással.


Ő is egy hasonlóan egyszerűnek tűnő darab, viszont jóval több van benne, mint amit az üvegben mutat. Kicsit piszkos, kicsit barackos árnyalat, körmökön azonban tökéletes eperhab színe van.
Hűha, fura hogy erről is az édesség jutott eszembe.

És íme, így néznek ki ők ketten együtt:






Kicsomagolásnál a következő darab volt a kedvencem. A953-as  Ann-Marie szerintem a tökkkéletes nude rózsaszín, ami túlzás nélkül mindenhez megy és minden korosztály számára vállalható. Igazi kis hússzín, meleg és lágy:




A negyedik pedig a legerősebb szín közülük, ő a 958-as Violette. Ez a rózsazsínnek egy hideg tónusú, lilás-pink változata.


Meglehetősen intenzív szín, és meg kell válogatni hogy milyen bőrtónushoz választjuk. Az én sárgás alaptónusomhoz annyira nem illik, de ez már egyéni ízlés kérdése.



Összességében véve nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezeket a lakkokat, engem teljesen meggyőztek. Ha én Moyra volnék, nagyon erősen a krém finish irányába mozdulnék, nagyon erősek ebben.

És hogy nektek is legyen egy kis izgalom, egy minijátékot indítok az utolsó, Violette nevű lakkért.
Ha szeretnéd a magadénak tudni a lakkot, nincs más teendő, mint követni GFC-n és kommentben megírni, hogy melyik lakk tetszik a legjobban az új kollekcióból. A játék május 31-én éjfélig tart.

Játékra fel!

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Őszintén: nem vagyok oda a rózsaszínes árnyalatokért, de ezek a pasztelles színek tényleg csodaszépek! :) Nekem főleg a Tatienne tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Alig lehet választani, nagyon szép mind. Biztos veszek többet is, de még nem ért ide a városunkba az új kollekció. Ann-Marie szerintem a legszebb. Nyomdázni én a sima Moyrákkal jobban szeretek, a gélesek valamiért átlátszóbbak.

    VálaszTörlés
  3. A Tatienne az én színem! :D Azt hiszem, őt még biztosan "hozzácsapom" majd a meglévő 4-hez :) A többi sem rossz, de azt hiszem, ők nem annyira "létfontosságúak" :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nehéz választani, nekem mindegyik nagyon tetszik, de Ann-Marie a legjobban!

    VálaszTörlés
  5. Sokkal jobban néznek ki felkenve a színek, mint az üvegben :]
    Nekem a Tatienne tetszik legjobban amúgy :]

    VálaszTörlés
  6. szuper mind! a Violette a kedvenc azért ! ;) :)))

    VálaszTörlés