Teszteltem - Peacock nyomdalemez

In english


 Ma egy számomra nagyon kedves lemezt hoztam nektek mutatóba. Ezzel a pávás nyomdázóval már akkor szemeztem, mikor még csak beharangozta sokunk jó barátja, a BornPrettyStore. Nem volt kérdés, hogy erre a bizonyos darabra le kell csapnom, és szerencsére egyáltalán nem bántam meg.
Tavaly nyáron nagy divat volt a páva(tollas) minta, ahogy előtte bagolymánia is eluralkodott a divatkövető lányokon. Ezen a kis lemezen mindkét rajongócsapat talál magának valót.

Amit a lemezről tudni érdemes: a fenti képen is látható, hogy átlátszó, kék fóliával védve érkezik gazdájához. Így szerencsére teljesen szűz felületet kapunk kézhez, nem csúfítják karcok:


Nagyon könnyű használni, tökéletesen eltalálták a minták vésési mélységét, így abszolút szépen felveszi a lakkot a nyomdapárna és nem kell elpocsékolnunk a drága nyomdázó lakkot. (Én Konadot használtam itt alul.)



Tisztítani is könnyű, néhány ügyes mozdulattal meg is szabadultunk a maradék anyagtól.

Én végül egy egyszerű francia manikűrt dobtam fel a pávás minták egy-egy szeletével.




A minták elég nagyok, így nagy részükkel egyszerűen készíthetünk teljes körmöt lefedő alkotásokat, de az egyedi kis mintázatok is helyet kaptak.

A pávás lemez időközben ráncfelvarráson esett át, egy-két mintát úhra cserélt a gyártó, ám összességében így is nagyon tetszetős még mindig. A régi lemezem mintáit azért felapplikáltam egy papírra, hogy alaposan megnézhessétek őket ti is.


Ha pedig kedvet kaptatok hozzá, akkor az alábbi linken megvásárolhatjátok, jelenleg akciós 1,59$-os áron:
http://www.bornprettystore.com/dancing-peacoak-theme-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-bp04-p-16851.html

Mindenképpen nézzetek körül a webáruházban, mert igazi kincsekre lehet bukkanni (majdnem jobb, mint az Ebay), és ingyen postával kényelmesen meg is érkezik minden. A bannerben szereplő kóddal pedig 10% kedvezményt kaptok a nem akciós termékekre.

Nektek tetszenek a pávamintás manikűrök?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Nagyon szépek ezek a minták! Gondolkodtam én is ezen a lemezen, végül elvetettem az ötletet, mert nem használnám ki, de azért jó volt így nyomdázva is látni a mintákat :) (az én lemezeimből volt, ami karcosan érkezett a fólia alatt :/ , bár ettől még a minták teljesen tökéletesen használhatóak)

    VálaszTörlés
  2. @Ciiska: sajnálom, hogy karcos olt a lemez. Bár tudom, hogy igazából nem számít, és a célnak úgy is tökéletesen megfelel (meg ugye előbb-utóbb azért karcolódik is), mégis olyan szép látvány így frissen és csillogón. :)
    Egyébként én sem vagyok nagyon pávás, de ezek a kis szeletkék mégis annyira jól tudnak mutatni a körmeimen, teljesen odavagyok érte.

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a manikűr, tetszenek ezek a fehér körömvégek. A pávamintát én nem szeretem, de a BPS lemezek nagyon jók!

    VálaszTörlés
  4. Audrey80: nagyon jó minőségű lemezeik vannak, én is meglepődtem. :) (Sajnos sok, ugyanilyen árkategóriás Ebay-lemez használhatatlan...)

    VálaszTörlés