Ebay-bizsu szerelmek

Sziasztok Lányok!

Már utálok mentegetőzni, megint masszívan eltűntem egy jó hónapra. Kicsit/nagyon besűrűsödött az életem, jó és rossz értelemben egyaránt. Mostanság próbálom visszabillenteni az egyensúlyt a napjaimba, szóval nagyon remélem, hogy lesz végre időm a blogra is, mert már irtózatos lelkiismeret-furdalásom van a nagy hallgatások miatt. Lélekvidítónak viszont hoztam néhány csemegét, amit nemrég zsákmányoltam Ebay-országból, remélem Nektek is tetszeni fog ez a kis bejegyzés.


Teljesen és totálisan beindul a meleg-várás, arany-szerelem az új mániám. :)

A karkötő régóta kívánságlistás volt, de hozzá már nem találok linket sajnos. :(

Az oroszlános karlánc jelenleg is elérhető ITT, 2.42 $-t kóstál.


A hatalmas, köves gyűrűt liciten nyertem. Senki más nem jelentkezett érte, így kemény 0.99$-ért lett az enyém. Azóta már számtalan dicséretet kaptam érte. :) ITT fut az aukció jelenleg, remélem valaki szerencsés lesz és megnyeri.

A másik szívszerelmem ez a különleges, többszínű köves gyűrű. Élőben sokkal szebb, mint fotón, és többen szerettek volna lecsapni rá az ismerőseim közül is. 1.25 $-ért nyertem, ITT


. A kígyós gyűrű képen épp csak megfogott, élőben viszont valami hihetetlenül különleges. 1.30 $ volt a nyertes licit, ITT

.

Cicás gyűrű, kicsit mókás, de ellenállhatatlan és cukiságfaktor.
INNEN, 1.04 $-ért.


Az utolsó gyűrűt nem tudom, minek nevezzem, talán téglalapokból állónak, vagy passz.. :D Mindenesetre 0.82 $-t megért. :D
INNEN elérhető.


Legnagyobb szerelmem viszont ez a LOVE feliratú nyaklánc lett. Szinte minden nap viselem, egyszerűen nagyszerű. 0.99 $-ba került és rengeteg liciten megnyerhető, most épp ezzel van tele az Ebay. Én ITT akadtam rá.


És a jelenlegi kedvenc fülbevalóm. Egyszerű kis strasszkő, csillog-villog, elegáns, nem hivalkodó de mégis feltűnő. :) 1 ausztrál dollárba kerül (kb. 206 Ft), INNEN



Szóval jelenleg ők a mindennapi társaim, néhány hete szinte csak ezeket aggatom magamra.
És ha valakiben felmerült a kérdés, miért tömöm tele a posztot lejárt licitek linkjeivel: ha beírjuk az Ebay keresőjébe a termék nevében szereplő kulcsszavakat, akkor villámgyorsan rátalálunk a jelenleg futó aukciókra. :)

Szóval Lányok, remélem hasznos volt a friss bejegyzés. Hasonlóval készülök még, és TÉNYLEG nagyon  rajta vagyok, hogy minél több sminkes és körmös posztot hozzak Nektek a jövőben. :)

Kérést-kérdést, óhaj-sóhajt szívesen fogadok! :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

2 megjegyzés

  1. Uhh, nagyon jó kincsekre tettél szert :) A nagy köves gyűrű a favorit, olyan elegáns :)

    VálaszTörlés
  2. Az oroszlános tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés