NOTD és színházi outfit

Sziasztok Szépségek!

A nagy húsvéti hajrában még megejtettünk egy színházi estet kedvenc barátnőmmel. Mivel szokás szerint elfelejtettem sminket fotózni, azt majd egyik nap pótolni fogom. Így két, mobillal készült fotót tudok prezentálni, a semminél azért több ez is. :D Hoztam továbbá a húsvéti körmömet is. Nem nagyon szeretem az agyoncsicsázott manikűröket, így én a tojáshatást kicsit elegánsabban gondoltam újra (mondjuk  nem is túl eredeti).





Amiket használtam:

Orly - Bonder
Essie - Innocent 2 rétegben
Essence - Make it golden
NYC Turbo dry top coat

Most egyébként teljesen belebolondultam így a körmömbe, remélem legalább további 3 napot kihúz rajtam. :)

A színházról: nem sok szót ejtenék. Az Éjjeli menedékhely című darabot néztük meg. Lehet hogy csak én nem voltam a megfelelő hangulatban, de valahogy nem tudott magával ragadni az előadás. Kétségtelen, hogy voltak ütősebb pillanatok, amikor nagyon lekötött, de többször is arra "ébredtem", hogy teljesen elkalandozott a figyelmem. Az egyik szereplő folyamatos ordibálása (bár a szerephez értem, hogy passzolt), inkább idegesítő volt, mint hiteles. Na, de nem vagyok színikritikus szerencsére, ez csak egy kis privát vélemény-szösszenet. Ha nem vagytok nagy színházasok, nem ezt a darabot ajánlom kezdésnek.

Az outfitem pedig a következő volt (kedves barátnőmet nem volt szívem levágni a képről, és csak ez van):


Gyakorlatilag ez egy fekete, félvállra omló felső, arany szegecsekkel. Ezt turbóztam fel egy fekete ceruzaszoknyával. A borítéktáska Ebay-es szerzemény és imádom. A cipő viszont mindent visz. Nagy-nagy tavaszi szerelem, a CCC-ben találtam rá. Rettenetesen magas a sarka, 13 centi, de mivel 5 cm platform talpa van, meglepően kényelmes. Arról nem beszélek, hogy így kábé 2 méter magas vagyok. :D
Promókép a cíipőről:


Van még belőle fekete, fehér és nude változat is, ez utóbbit is erőteljesen kinéztem magamnak. Remélem, a májusi fizetésig lesz belőle méret is újra. :)

És mielőtt elfelejteném, a smink. Minimál szemfestést találtam ki: az UD Naked 1 palettájának Naked színét vittem fel a mozgó szemhéj egészére és a külső V-ben a Buck-al mélyítettem leheletnyit. A cicás hatásért tincses műszempillával egészítettem ki a saját szempilláimat. Alul csak spiráloztam a szemem, gyakorlatilag ennyi. Az arcomra az Oriflame folyékony primere került, erre jött a MaxFactor whipped creme alapozója (amit nagyon nagyon szeretek). Sleek Suede pír, Catrice highlighter a szemöldökcsontra és almácskák fölé (a SpectaculART kollekcióból) és Essence sun club bronzosító kontúrozáshoz. Az i-re a pontot a rúzs tette fel, ez a Manhattan limitált kiadású ajaklakkja, a Tempting red árnyalatan. Nagyon szeretem, mert rendkívül tartós, fényes, nem ragad és nincs íze.Lassan már bánom, hogy nem vettem belőle több színben. És így együtt ez lett a végeredmény:



Ezer bocsánat még egyszer a képminőség miatt, valahogy ez a valahovamenős-fotózás sosem jön össze nekem. :D

Nektek hogy telt az elmúlt néhány nap?

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Csini volt a szetted, tényleg nagyon szép az a cipellő :) A mani és a smink is tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! : A cipőt néha itthon előveszem csak úgy, nézegetni. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini voltál. :) A cipő isteni. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos voltál és szép a manid is! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Lányok, aranyosak vagytok! :) Úgy szeretnék egy Mézga-családos időkibővítő készüléket, hogy ide is tudjak írni többet, és a többiek posztjaihoz is kommentelnék... :(

    VálaszTörlés