NOTD - Kék

Sziasztok Szépségek!

Újabb lakkpárosítással jöttem ma. Amint elővettem a Moyra kék holo-csodáját, egyből eszembe jutott egy másik lakk, amivel párosítani szerettem volna. Nem más ez, mint az OPI - I have a herring problem-je. Aztán ha már párosítottam, akkor nyomdáztam is rá. Akkor még jó ötletnek tűnt, így utólag már nem vagyok annyira elájulva a nyomdától, de annyira nem rossz.
Nézzétek csak:





Azért be kell vallanunk, hogy ez a holo-álom lopja a show-t... :D Imádom ezt a Moyra-kollekciót, na! :)

Nektek hogy tetszik?

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett :]
    Imádom hogy tök jól lehet nyomdázni is ezekkel a Moyra lakkokkal :]

    VálaszTörlés
  2. Ismerjük meg egymást!

    http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés