Catrice tavaszi szortiment - Glamour doll és Kiss kiss hibiscus

Sziasztok Szépségek!

Tegnap végre én is nyakamba vettem a várost és bezsebeltem néhány újdonságot a Catrice háza tájáról. Ezek közül mutatok is frissiben két szerzeményt, amik szerepeltek a képzeletbeli kívánságlistámon.


Már a korábbi Glamour doll spirálokkal is szemeztem, sok jót olvastam róluk, de eddig mégsem vettem meg egyiket sem. Ennek a csomagolása varázsolt el, ennyire csajos darabnak nem lehet ellenállni.

Azt ígéri, a viselőjének extra szénfekete, dús és göndör pillákat varázsol. Nyilván erre azért felcsillan a lányok szeme, szóval lássuk, mit is tud valójában.

Maga a csomagolás csodaszép mélylila, karcsúsított tubus, nagyon kényelmes a fogása is.
Használat közben sem okoz csalódást, hosszú a nyele, mégis könnyű bánni vele. A keféje kicsit ducibb, mint amit szeretek, de ezért nem vonok le pontot tőle. A feje ívelt, így egyszerűen lehet spirálozni. A sörték kicsit rövidebbek, mint ami szerintem praktikus lenne, és hajlamos egy pöttyet több festéket felvenni, mint amire szükségünk van. A homorított részt én lehúzogatom extrán a tubus nyakán, így teljesen jól működik.
Nagy bánatom viszont, hogy a kefe vége nem keskenyedik el jobba, így a külső szemzugban kicsit macerásabb a spirálozás, össze is maszatoltam magam végül.
A festék állaga viszont tökéletes. Nem túl folyós, kicsit viaszos érzete van, amit aztán száradás után is megtart. Nekem nem kenődik sehova, nem pereg, nem mászkál. A szempillákat sem nehezíti el, nem csomósodik, nem lesz merev, szóval szuper. Így is jó érzés hozzáérni a pilláimhoz, nincs mű érzete.



És hogy mennyire szuper? Nézzétek csak! Egy rétegben látható a natúr pilláimra kenve, spirálozás előtt azért a pillabodorítóval megdolgoztam őket, de így is látszik a hatása:




Tényleg igazi fekete darab! A göndörítő hatásával teljesen elégedett vagyok, a dúsítása viszont felülmúlta a várakozásaimat. Az a nagy helyzet, hogy ha hosszútávon ilyen jól fog teljesíteni, a végén még lelöki sokéves kedvencemet a Nr. 1 helyről. Ha jól emlékszem, 1300 Ft-ba került. Komolyan mondom, ne hagyjátok ki ezt a spirált! Nálam 5/5 !  :)

A másik új darabom pedig a rég vágyott Ultimate Colour rúzsok visszatérő színe, a Kiss kiss hibiscus. Még Njoythestyle Reninél láttam régebben, amikor persze épp nem volt kapható, és azóta vágyakoztam rá. Aztán most végre itt piheg a többi rúzsom között.




Nem igazán sikerül fotókon visszaadni a színét, pedig higgyétek el, próbálkoztam lelkesen. Valahogy így mindig a korallos színe köszön vissza, pedig valójában sokkal magentásabb az árnyalat. Igazi brutálisan ordító, feltűnő rúzs. Tavaly óta szeretem az extrém hivalkodó színeket a számon, ő ennek tökéletes képviselője. A pigmentáltsága is szuper, már egy rétegben is szépen fed, én azért kétszer átszaladok a számon. Swatch-olva így néz ki, bal oldalt 1, jobb oldalt 3 rétegben, a fenti az eredeti színe:



Nagyon szépen, krémesen siklik felvitelnél és a viselése is nagyon kellemes. Könnyen elfelejtettem, hogy rúzs van a számon (így télen leszoktam róluk). Tartóssága nem különbözik egy átlag drogériás rúzstól, 2-3 óra amíg biztosan tart, viszont szerencsére egyenletesen kopik, nem lesz foltos és nem hagy maga után fura elszíneződéseket. Alaposan aláhidratáltam, így isteni lett a végeredmény:


És hogy lássátok, ezek a csoda darabok hogy működnek együtt sminkben, íme néhány kép. (Eeeelnézést, ez az ébredés utáni álmos fejem):






Nektek hogy tetszenek? Meggyőztek Titeket, hogy hazavigyétek őket? :)

XOXO: Blondie

Share:

17 megjegyzés

  1. Nagyon ígéretes a spirál és ez a rúzs is csodásan áll neked :) Igazi üde, tavaszi sminket készítettél, öröm volt nézegetni a képeidet. És annyira tetszik a hajadban az a rózsaszín tincs *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jólesik, köszönöm szépen, é örülök hogy tetszettek a képek. :) A rózsaszín csíkról pedig a jövő héten lesz ám poszt! ;)

      Törlés
  2. Nagyon szép vagy! :) A rúzs pedig gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűen mutat rajtad a rúzs! :)

    VálaszTörlés
  4. Elég szimpi a rúzs is és a spirál is, a Klári meg jónő :P

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép színe van ennek a rúzsnak, Te pedig különlegesen szép vagy vele! Felírtam a kívánságlistámra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm! Remélem, Neked is tetszeni fog! :)

      Törlés
  6. Nagyon dögös az a rózsaszín tincs a hajadban! :D
    Köszönöm szépen az említést, nem is sejtettem, hogy ilyen mély nyomot hagyott Benned ez a rúzs, de felkenve már látom, miért: istenien áll Rajtad! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad szuperül mutatott, nem bírtam szabadulni a gondolattól! :)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a rúzs és jól is áll Neked :)

    VálaszTörlés