Teszt - The body shop hair chalk

Sziasztok Szépségek!

Amint megtudtam, hogy a TBS kijön a saját hajkrétáival, nem volt kérdés, hogy a rózsaszín verziót megszerzem magamnak.  (Becsületes nevén: Tickle me pink). Kipróbáltam amint megérkezett (Ebay-zsákmány egyébként), és annyira sikerült kipróbálni, hogy azóta is rózsaszín a hajam, pedig hol van még a nyár. :D



Hát így néz ki ez a kis csoda. Nem egészen 4 gramm rózsaszín, préselt por állagú festék lapul a tokban.

A használata meglepően egyszerű: veszünk egy nagyon (nagyonnagyon) vékony tincset a hajunkból, a kis tokot festékkel lefelé (hogyan máshogyan) a hajunkra szorítjuk, közben a hüvelykujjunkkal ellentartunk, és végighúzzuk a kiválasztott tincsen. Nálam három áthúzás kell ahhoz, hogy a vágyott intenzitást elérjem, de ez nyilván egyéni ízlés kérdése. Szépen építhető egyébként, majd még próbálkozom vele, hogy mennyi is az annyi...
A csomagolás azt ajánlja, hogy használat közben egy törölközőt terítsünk a vállunkra, hogy a lepotyogó festék ne színezze el a ruhánkat. Én ezt a részt kihagytam, és szerencsére semmi baja nem lett a ruháknak.
Amint beszíneztük a hajunkat, hajlakkal kell fixálni és kész is. És tényleg. A hajlakk száradása után átfésülöm a hajam és mehet a menet. Azt ugyan figyelembe kell venni, hogy fésüléseknél valamelyest veszít a színintenzitásból, de egyáltalán nem vészes. Most épp harmadik napja van rajtam, és minimálisan fakultak meg a tincseim. Tökéletesen élénk és szép színt ad; és valóban tartja amit ígér: egy hajmosással maradéktalanul kijön a hajból!

Egyelőre csak csíkokat húztam a hajamba, de nyárra tervezem a teljes hajvéget ombre-mód rózsaszínre pacsmagolni. :) Majd beszámolok ám! :)
Annyira megszerettem ezt a kis bolondériát, hogy Ebay-ről lecsaptam a koreai testvérére egy dollárért. Ő még nem ért ide, de kíváncsi leszek, az olcsó verzió mit tud majd felmutatni ehhez képest.

Hajban egyébként így néz ki és elnézést kérek a smink nélküli fejemért, de most nem is az a lényeg. :D

Így nézett ki kifésülés előtt:



És a második használat, kifésülve:




Ti mennyire szeretitek ezeket a csöppet extrém szerzeteket? Hajkréta-tapasztalatotok van már? :)

XOXO: Blondie

Ui.: Egyébként van ám belőle kék verzió is! :)

Share:

12 megjegyzés

  1. hát ez nagyon király lett.
    nagyon l állnak ezek a csíkok!!!

    VálaszTörlés
  2. Áhá, szóval ezt láttam a legutóbbi bejegyzésedben :P Nagyon klassz, szerintem irtóra feldobja a frizurádat :) Ha lenne lilában, ami az én fekete hajamat is befogja, simán bevállalnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, kijönnek még néhány színnel. Ebay-en találtam olcsó alternatívát, rendeltem is egy próbadarabot, majd beszámolok! :)

      Törlés
  3. Olyan jól állnak a szőke hajhoz a pink csíkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, a netes képek győztek meg arról, hogy ez kell nekem. :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. De kis cuki! Lehet, hogy a nyáron majd megbolondulok én is egy kicsit :-)

    VálaszTörlés
  6. Vicces ez a hajkréta. :D Jól áll szerintem. :)

    VálaszTörlés