Naked3-láz: Vigyázat, hamisítják!

Sziasztok Szépségek!

Rengeteget bújtam mostanában az Ebay-t, így nem kerülte el a figyelmemet, hogy már a Naked3 palettákat is hamisítják.


Összeszedtem Nektek néhány képet, hogyha mégis az Ebay-ről rendeltek, mire kell mindenképpen figyelni.


1. Ha túl szép az ár ahhoz, hogy igaz legyen, akkor nagy valószínűséggel hamisítvánnyal van dolgod.

2. Csomagolás. Az eredeti paletta rózsaszín-arany kartonban érkezik, aminek első oldalán a színek fotója is fel van tüntetve, fényes papíron. A doboz kialakítása is kicsit 3D-s, több helyen megjelennek kiemelkedő részletek, amik fényes papíron szerepelnek. Ez az eredeti:


És ilyen a hamisítvány:









A tok maga egész jól sikerült utánzat, de a csomagolás elárulja, hogy nem eredeti a termék. Ha sima rózsaszín, vagy fehér kartonban árulják, akkor menekülni kell az eladótól.
A hátoldal is más.
Eredeti:


Hamisítvány:



3. Itt pedig jön a legfontosabb rész, amit az előző hátlap is sejtet, a tartalom.
Az eredeti palettában ezek a színek kaptak helyet:


Hamisítvány:



Hát ezeknek a színeknek semmi köze az eredeti palettában található árnyalatokhoz. Nem is értem, milyen megfontolás vezetett ehhez a koncepcióhoz. Én arra tippelek, hogy már az igazi Naked3 megjelenése előtt elkezdték gyártani hamisítók a hasraütésszerűen megtervezett ál-palettákat, hogy a kiadás körül keletkezett hisztériát izibe' kihasználhassák.

4. Primer potion minták. Az is árulkodó lehet, hogy ha a palettához nem addnak szemhéjalap-mintát, ami minden eredeti darabhoz jár. Mintákat szinte sosem hamisítanak. Az ecset nem ér, én is belefutottam már Naked-utánzat ecsetbe és meglepően hasonlított az eredetire.

Mindent összevetve mindenkit lebeszélnék a kétes forrásokból való beszerzésről. Hihetetlenül pofátlan árakat képesek elkérni ezekért az utánzatokért, némelyek 7-9 ezer forint körül árulják, de láttam már "replikát" eredeti vagy annál is magasabb áron.
Ha már vásárlásra szántátok el magatokat, akkor megbízható forrásból tegyétek, vagy várjátok meg a nagyobb cégek replikáit. Szinte biztos vagyok benne, hogy legalább a MUA ki fog jönni egy hasonmással.

Nektek mi a véleményetek a hamisítványokról?

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Hát ez nagyon látványos "utánzat". Én Ebayről még soha nem vettem sminkterméket, szerintem nem is fogok :)

    VálaszTörlés
  2. .meg meg se jelent a paletta (december elejen), de mar lehetett a kinai utanzatokat kapni. Tenyleg csak megbizhato forrasbol szabad vasarolni..

    VálaszTörlés
  3. Hát ez elég gagyi utánzat lett, látszik, hogy nem is látták még az eredetit.
    Én eddig néhány sminkpalettát rendeltem E-bayről, de sosem voltam igazán elégedett az eredménnyel, így többé biztos nem fogok.
    Vagy kifizetem a paletta eredeti árát, vagy megvárom a MUA féle kiadást - de túl olcsón nem kell gagyi hasonmás :-)

    VálaszTörlés
  4. Soha nem vennék e-bay-ről ilyet, így is ugyanolyan drága kb., mint az eredeti vagy pár ezerrel olcsóbb, de akkor már inkább megveszem drágábban, biztos helyről :)

    VálaszTörlés
  5. Egyetlen Mac hamisítvánnyal volt dolgom,de ott tudtam hogy nem eredeti.Egy rúzst vettem ami Mac néven futott de persze 3 dollárért az nem az volt.Tisztába voltam vele de ennyiért megérte.Nem olyan volt természetesen mint az eredeti de nem is egy olcsó drogériás márka..inkább egy közép árkategóriás...Néha meglepően jók tudnak lenni a hamisítványok...:)

    VálaszTörlés
  6. A hamisítványba beleütköztem a vaterán is és leszakad a pofám, hogy eredetiként hirdeti ! http://szepseg-egeszseg.vatera.hu/szepsegapolas_drogeria/dekorkozmetikum_smink/smink_szett_keszlet/urban_decay_naked_3_smink_szett_paletta_1855084034.html

    VálaszTörlés