Teszteltem - Puma Sync Woman

Sziasztok Szépségek!

Az a megtiszteltetés ért, hogy a Prestige Products Hungary Kft. jóvoltából én is tesztelhetem a Puma új illatát, a Sync-et. Komolyan nagyot dobbant a szívem, amikor megkaptam az e-mailt, ez az első "hivatalos" tesztelésem, és lelkesít az is, hogy a kis blogomat érdemesnek találták erre.


Azt előre elárulom, soha nem volt még dolgom a Puma parfümjeivel. Hozzám a testesebb, karakteres, fűszeres illatok állnak közel, a cég parfümjeit pedig mindig is sportosnak, könnyednek képzeltem el.
Aztán bekopogtatott hozzám ez a kis üvegcse és elvarázsolt. Bizony, itt nincs tévedés, engem megvettek kilóra ezzel az illattal. (Féltem tőle a korábbi vélemények alapján is, ezek az összetevők eddig nem voltak a kívánságlistámon.) Plusz pont, hogy erősen emlékeztet lánykorom egyik kedvenc illatára.

De mit is kell róla tudni? A szlogen szerint: "A Puma Sync női illatában a kirobbanó gyümölcsösség és a nyugtató virágaromák keverednek, ami tökéletes magabiztosságot ad!
Az illat fejjegyeit színes gyümölcsök adják: egzotikus papaya, mandarin és ribizli keveréke. A szívjegyben a nyíló lótusz és a mandarinfa virága érezhető, mindez "a tiszta víz természetességéből kiemelkedve". Az illat alapjegyeit a krémes szantálfa, az érzéki borostyán és  a bársonyosan fehér húsú őszibarack alkotják.

A design: csajos, karcsú, kör alakú üvegen domború márkajelzés, a kupak mentazöld, minőségi műanyag (ez egyébként a frissítő, pezsgő fejjegyeket jelképezi). Az üvegcse alján kis matricán szerepelnek a fontosabb tudnivalók (én innen hiányolom a parfüm nevét, mert mi van ha nem dobozban tárolom és elfelejtem). Maga a tartalmazó papírdoboz narancssárga, rajta pink körben zöld puma-jel. A karton dombornyomásos, hogy visszaadja az igazi bakelitlemezek barázdáit: az illat szlogene szerint olyan ő, mint a zene, felszabadít és önkifejezésre késztet.


Namármost én személy szerint leginkább meginnám. Pont olyan az illata, mint egy zamatos gyümölcskoktél a forró nyári estéken. Nagyon betalált nálam ez a kompozíció, egész nap szaglászom az üvegben, vagy épp magamon. Tartósságra olyan 5-6 órát mondok, bár lehet hogy csak azért, mert ennyi idő alatt már hozzászokik az orrom.


Mindenképpen ajánlom, hogy tegyetek vele egy próbát! Mondom ezt függetlenül attól, hogy tesztelésre kapott termékről van szó, nagyon finom illat ugyanis a kategóriájában, és még a magamfajta harmoncon felüli csajos csajokhoz is illik.
Végül hoztam egy hangulatképet, ilyen érzéseket vált ki belőlem ez az illat:


Elég széles termékskála érkezik a Sync-el, kapható ugyanis 20, 40 és 60 ml-es EdT kiszerelésben, 150 ml-es tusfürdőben és 75 ml-es deóban is.
Ti terveztek próbát tenni ezzel az illattal? És nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra más Puma parfümökkel kapcsolatban, most eléggé lelkes lettem. :)

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. Hozzám szombaton érkezett meg, és még nem teszteltem, de ez alapján nagyon várom :-)

    VálaszTörlés