Nyári haul 1. rész

Sziasztok Szépségek!

Már nem is mentegetem magam a gyakori eltűnésekért. Ez a nyár teljesen kiszívja az energiáimat és őszintén bevallom, ritkán gubbasztok a forró szobában a gép előtt. Nem baj, kitartás, 2-3 hét és itt az ősz, és a vénasszonyok nyarával nekem is több kedvem lesz a blogoláshoz, már tervezem a sminkeket! :)
Addig is kedvcsinálónak hoztam egy posztot a közelmúltban zsákmányolt holmikkal.


Amint láthatjátok, megint magába szippantott az Ebay varázslatos világa. Borzalmasan nem tudok spórolni, ami olcsó, azt egyből meg kell szereznem. Így jutottam életem első statement-nyakláncához ( a türkizkék darab az), de be kell vallanunk, 1,6 dollárért bolond lettem volna kihagyni. Ráadásul idén rákattantam a feltűnőbb darabokra, így a tavaly ősszel zsákmányolt hosszú, lógós láncaim a gardróbban pihennek.
A második lánc elvarázsolt már a fényképeken is, és bár mostanság nem rajongok az ezüstözött holmikért, vele kivételt tettem. Szerencsére kicsit sem bántam meg, élőben is gyönyörű, csillog-villog.

A karkötő kakukktojás, őt nem rendeltem, hanem egy kínai ruhásban leltem rá, kemény 300 forintot kértek érte. A nem csillogós fülikhez nagyon  klassz, vidám és nyárias kiegészítő, és nem utolsó sorban még kényelmes is.

Az óra szerelem volt első látásra. Sosem szimpatizáltam különösebben a szilikonpántos órákkal, de ennek a számlapja annyira megtetszett, hogy minden kétség nélkül megrendeltem. Irtó gyorsan megérkezett (ahogy a képen látható többi holmi is, kb. 2 héten belül már landoltak is a postaládámban). Nem túlzás azt állítani, hogy azóta nincs nap, amikor ne viselném, pedig előtte évekig nem hordtam órát. Nagyon puha és egyáltalán nem gagyi a szilikon, jó érzés hordani.

(Innen; 4,99 dollár)

A Missha-holmikat a már jól bejáratott eladómtól, Sing-sing-girl-től rendeltem, innen. A nagy kék dobozban egy kémiai hámlasztó lapul (tudom-tudom, nem épp natúr, de elképesztően hatásos). A szem alatti karikákat eltüntető korrektort Katie blogján láttam meg, és az ő véleménye alapján csaptam le rá kb. 3 dollárért. Szuper vétel volt! Ez az egyik fő oka, amiért imádom a bloggervilágot: a kedvenc bloggereim által ajánlott termékben még nem csalódtam. :)

Mindent egybevetve jó kis nyár ez, épp csak a pénztárcám apad jelentősen az online ámokfutásaim során. :)
Be kell vallanom, lesz még a posztnak folytatása, mert nagyságrendileg háromszor ennyi cucc van még úton valahol a mesés Médincsájná és kishazánk között.
Amint megérkezik egy kisebb menyniség, jövök a mutogatással! :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

15 megjegyzés

  1. Óóóó, a nyakláncokhoz kérek szépen linket! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kékhez az alábbiak passzolhatnak:
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=Summer+Graceful+Dangle+14K+Gold+Plated+Blue+Resin+Statement+Bib+Necklace&_sacat=0&_from=R40

      És íme az ezüst, köves:
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.XFashion+Silver+Chain+Irregular+Transparent+Resin+Pendant+Bib+Statement+Necklace&_nkw=Fashion+Silver+Chain+Irregular+Transparent+Resin+Pendant+Bib+Statement+Necklace&_sacat=0&_from=R40

      Sok sikert! :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! Az órát csak azért nem kérdezem, mert lett most 3 is az ebayről, mármint egyelőre úton vannak felém :-)

      Törlés
  2. Ahhh de szép a türkiz/kék nyaklánc!!! :)

    VálaszTörlés
  3. húú d eszép nyakláncok és órák!

    VálaszTörlés
  4. Óra és türkiz nyaklánc o.o

    VálaszTörlés
  5. Szuper dolgokat vettél, az óra annyira kis szép ^^

    VálaszTörlés
  6. Ha szépen megkérlek az óránál megmérnéd nekem a legkisebb lyuktól való hosszt?
    Sajnos extra vékony csuklóm van.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze! A legkisebb lyuktól a számlapig 4,5 cm; a másik oldal végéig (szíj) pedig 16 cm, 17 ha a csatot is hozzámérem. :) Remélem jó lesz Neked is!

      Törlés
    2. Köszönöm!Szerintem jó lesz, meg is rendelem. :)

      Törlés