Kis heti haul

Sziasztok Lányok!

Bocsánat, hogy mostanában csak zsákmányolós bejegyzésekkel jövök, de már nekikezdtem a sminkes posztok tervezgetésének is, szóval kitartás. :)
Szóval az úgy volt, hogy megint beszabadultam a drogériákba, így az alábbi holmik megszerzése után boldogan ügettem haza:


Betti hívta fel a figyelmemet a Balea fenti (szilikonmentes) samponjaira, így most gyorsan két példányát is beszereztem kipróbálásra (darabja olyan 550,- körül volt). Ugyanígy a folyékony szappannal, az amúgy is veszedelmes gyorsasággal fogy, egy próbát megér. Pótoltam a BTGN fedőlakkom, ami végkimerülésben szenved, és vettem egy tartalék darabot a kedvenc hajápolómból (ez a KJMN Crystal milk hajfénytej).  Ha lehet, próbáljátok ki, isteni puha hajat varázsol azonnal. (1090,-)

A nyaklánc kivételesen nem az enyém, egy barátnőm szülinapi ajándéka lesz, szóval remélem nem olvassa a blogot az átadásig. :)

Körömlakkok megszámlálhatatlan mennyiségben: OPI mattító fedőlakk, ez nagy vágyam volt és épp a kezem ügyébe akadt (2200,-). Sajnos a San Francisco kiadás LS lakkjai még nem érkeztek meg, talán még 2 hét...
A két picike neon Lora lakkot (8ml) eurósban találtam, együtt 350 Ft-ba kerültek. Namost mivel ilyen sorkihúzószínű lakkom még úgysincs, és kell néha egy kis bolondság, hazahoztam őket. Tegnap este fel is kentem, tulajdonképpen sok bajom nincs velük (kivéve hogy elkelne egy harmadik színes réteg is és hogy eszementül büdös még így másnap reggel is). A fehér Miss Rose-t ugyanott vadásztam le, mert az ugye kell a neon lakkok alá, és a mini colorama french white-om beszáradt. Ez viszont kellemes csalódás, igazi hibajavító-fehér és tökéletesen teszi a dolgát a rikító színek alatt, nem is szárad nagyon lassan. (350,-)

És végül az új szerelem: a S.Oliver Original női prfümje. Egy barátnőmön éreztem meg először és már akkor tudtam, hogy nekem ez kell. Nagyon tartós illat, órák múlva is épp úgy érzem magamon, mint mikor kifújtam az üvegből. A Krémmánia alapján:
"Az s.Oliver Original egy olyan életstílust képvisel, amely az őszinteséget és a hitelességet helyezi előtérbe. Arra ösztönöz, hogy úgy éljük az életünket, ahogyan azt mi szeretnénk, attól függetlenül, hogy éppen egyedül vagyunk vagy társasággal. Egy természetes, gyümölcsös, friss illatkompozíció, amelyet a zamatos alma, barack és bergamott jellemez a fejjegyekben. A szívjegyben lévő rózsa és liliom az örök nőiességet hozza elő, majd az alapjegy összetevőinek (vaníliának, borostyánnak és fehér cédrusfának) a melegsége, könnyedsége adja az illat elegáns érzékiségét. "

Teljesen odavagyok érte, hozzám ezek a nehezebb, erőteljesen jelen levő illatok illenek igazán. Ha ilyen szépen megmarad a bőrömön, akkor sokáig jó barátok leszünk. :)
(30 ml - 7750,-)

Szóval ennyi a heti zsákmány, ezek után nem tervezek különösebben nagy beruházásokat erre a hónapra. :)

Ti mit vettetek a héten?

XOXO: Blondie


Tags:

Share:

2 megjegyzés

  1. A Miss Rose fehér lakk szépen terül? Kellene már nekem is egy szép fehér lakk, de csak olyanokat láttam eddig, ami nem igazán tetszett :-(

    Én egy hős (vagy inkább önmegtartóztató) voltam a héten, nem mentem üzletek közelébe, hogy ne vegyek olyasmit, amire nem igazán van szükségem. No persze ez csak ideig-óráig tart, mert jövő héten Avon rendelés, amiből sok dolgot kinéztem, és lassan mennem kell drogériába is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Janeeem, borzalmasan csíkoz, de el lehet vele játszani és akkor nem olyan rémes. :) Majd várom a beszámolót, hogy mit szereztél, és kitartást az önmegtartóztatáshoz! :)

      Törlés