Haul-hegyek!

Sziasztok Szépségek!

Újabb egyhetes vakáció után végre beindul a szekér és dübörögnek a postok. Mire hazaértem, rengeteg minden várt a postaládában (na meg a postán is), így gyorsan meg is mutatom Nektek, mit sikerült (javarészt az Ebay-en) zsákmányolnom.


A Puma parfümöt tesztelésre kaptam, így róla rövidesen lesz külön bejegyzés. Az Opi - I saw... we saw... lakk a tavaszi Euro centrale kollekció része. Jóóó régóta szemeztem vele, míg végül kb. két hete megmarkoltam a fodrászkellékesben és kemény 2200 Ft-ért hazahoztam. Isteni őszi-téli lakk lesz belőle. :)

A testpermet az Avon-tól van. Ez az első ilyen jellegű illatszerem, még barátkozunk. Kettő darab cseresznyés Carmex, mert ebből soha nem lehet elég. (Innen.)
Lovely Baltic sand A piros változata annyira hiánycikk volt nálunk, hgy kb. 5 heti utánajárásba került, mire megcsíptem. Gondoltam jó lesz, ha elfogy az OPi - Jinx, de sajnos tévedtem. A bloggertalin majd örülhet neki valaki. :)
Tincses műszempillk három méretben, innen. Mostanában rákaptam. :)
20 pár átlátszó, köves füli. Tulajdonképpen csak egy párra lett volna szükségem, de 2 dollárért kaptam egy dobozzal. Most nem kell félnem, hogy elhagyom valahol.
Ahogy az a képen is látszik,. nagyon ráálltam a statement-nyakláncokra.A barackszínű máris szerelem lett, hihetetlenül tetszik.

Szívecskés nyaklánc, innen.


Ebben kicsit csalódtam, a promóképen sokkal minőségibb hatást keltett. Ehhez képest a lánc merev, a szív kicsit amorf, de azért majd csak elhordogatom.

Gyűrűk, darabja egy dollárért, innen. Állítható méretűek, szóval szinte bárkire jók. A zöldet még szét kell szednem, mert a kő beillesztése csúfosan sikerült gyárilag, azt mindenképpen megigazítom.


Fülbevaló, 3.25$. Nem tudom mi fogott meg benne, ilyen típusú fülim még nincs is. Valamiért viszont nagyon kellett és szerencsére tetszik is.


Most jön a második kedvencem, vagyis kedvenceim. francia csat és hajpánt, darabonként 0.99 dollárért. Komolyan, bargain! :D
A minőségben sem csalódtam és teljesen odavagyok, hogy ilyen köves, csilivili holmikat fillérekért vesztegetnek. (Innen.) Még mindenképpen visszanézek néhány más színvariációért is. Oó, időközben drágult a dolog, már 2.98$-t kérnek értük...


És elérkeztünk a leginkább várt darabhoz. Eredetileg egy Geneva órát szerettem volna, innen. Árban is stimmelt, egyből leütöttem aztán vártam a postázásra. Már az is picit fura volt, hogy csak a postára adására több, mint egy hetet kellett várnom (általában ez két napon belül megtörténik a legtöbb eladónál). Végül megérkezett, szépen bedobozolva és fóliázva.


Itt azért erősen feltűnő, hogy ez nem Geneva, hanem egy Michael Kors replika. Nem rossz egyébként, majdnem ugyanolyan mint amit szerettem volna, de mégsem az igazi. Annyi még a bibi, hogy a karpánt valami brutálisan hosszú, el kell vinnem egy óráshoz és kiszedetni néhány szemet belőle. Tökéletesen működik szerencsére, a részletekre is figyeltek ( még a záron is MK logó van), egyébként pedig szép súlya van.
Írtam az eladónak azért, hogy ez nem az, amit kértem, kíváncsi vagyok hogy mit ajánl fel kompenzációként.
Mondjuk nagyon nem bánkódom, ha ez a darab marad nálam, szép ő nagyon:



Lassan egyébként arra a következtetésre jutok, hogy eltiltom az Ebay oldalát, egy vagyont el tudok ott verni.
Na és neeem, ez még nem a vége a szerzeményeknek, még mindig jön néhány szépség felém, amit majd bemutatok.

Ti mit vettetek utoljára és melyik fenti holmi az, amit mindenképp meg fogtok szerezni? :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

7 megjegyzés

  1. húú az az óra meg a nyakláncok, tetszenek!! és persze a lakkok is jók!!

    VálaszTörlés
  2. A láncok meg az óra nagyon tetszenek :]

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom a láncok és az óra vezet! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a francia csat és a hajpánt a kedvencem! :-)
    Épp a napokban körvonalazódott bennem a dolog, hogy kipróbálnám a Lovely baltic sand piros lakkját... Akkor majd közel ülök hozzád két hét múlva :-D

    VálaszTörlés
  5. A gyűrűkre szerintem lecsapok!!! :)

    VálaszTörlés