BornPretty-s mellényúlásaim

Még nyár elején adtam le a legutóbbi tesztrendelésemet a BornPrettyStore felé és becsületesen beismerem, az egyik gél lakk tesztelésével még sehogy sem állok. Három másik terméket végül sikerült kipróbálnom, ebből viszont kettő sajnos totális melléfogás lett. Legalább kiderült, hogy a BPS sem tökéletes.

Leginkább a saját márkás poly/acryl gélt vártam, ugyanis az elmúlt évben nagy kedvencem lett ez az anyag. 


Nagyon tróger módon saját fénykép sem készült róla, így csak ezzel a webáruházas képpel szolgálhatok. 20 ml anyag van egy keskeny kis fekete műanyag tubusban. Sosem fogom megtudni, ki lehet-e nyerni a teljes mennyiséget. Nekiláttam ezzel tölteni a körmöm, de az első körömnél elvérzett. Ez sajnos semmi esetre sem polygél. Már a tubusból sem egyszerű kinyomni, a körömre felvinni is nehézkes, ott teríteni pedig lehetetlen. Sem az olcsó verziós megoldással (körömlakk), sem pedig cleanser-el nem lehet mozgatni. Beleragad az ecsetbe, nyúlik és folyik és mozog. 5 perc szenvedés után letöröltem. Kötési infóm sincs róla, semmi-semmi, egyszerűen bevágtam a fiókba. Ott elpihenhet, amíg ki nem dobom. Ne vegyétek meg. Ha mégis, ezen a linken 10 árnyalatban megtalálható, potom 4.99$ kidobás...  
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-20ml-poly-extension-crystal-building-nail-finger-extension-nail-manicure-p-44493.html

Na sebaj, gondoltam, a már elkészült erősítést majd én jól géllakkozom a szép új, sárga lakkommal.




Szerintem látható, hogy ez is több sebből vérzik. Egyrészt annyira alulpigmentált, hogy kénytelen voltam fehér alapra kenni + 2 réteg szín, így ugye vastag is lett és torzította a formát. Másrészt meg az istennek sem akart megkötni rendesen ("csokira köt"), ez főleg a gyűrűsujjamon feltűnő. (48W uv/led lámpám van, minden anyag pakkra köt benne, nem ott van a hiba)

Ha ti ügyesebbek vagytok vagy ismertek jó trükköket, tegyetek vele próbát: https://www.bornprettystore.com/born-pretty-pumpkin-color-series-nail-polish-soak-nail-varnish-manicure-colors-p-45157.html
2.99 $-ért innen választható a Fresh lemon árnyalat, vagy a Pumpkin széria bármely másik színe.

Na de hogy jó hírem is legyen: 2 színt választottam a Holographic glitter szériából, ezek közül a Let it go-t sikerült is felkennem. A világon semmi probléma nem volt vele, kicsit ugyan sűrű a glitterek miatt és játszani kell a felvitellel, de két rétegben szépen fed és káprázatosan szikrázik.
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-holographic-glitter-polish-rainbow-soak-nail-varnish-manicure-p-44495.html
Mindez pedig csupán 2.5$-ba kerül nekünk, én pedig bátran ajánlom!




Még vár rám egy csodás sötét, igazi őszi árnyalat amit napokon belül felkenek, hamarosan jövök azzal is.
nem elfelejteni: ha véletlenül találtok valamit az oldalon, ami épp nem akciós, akkor arra -10É kedvezményt kaptok a CUB10 kód felhasználásával, a szállítás pedig ingyenes.

Share:

0 megjegyzés