BornPretty teszt - új téli géllakkok


Az elmúlt 2-3 hónapban rákaptam arra a rendszerre, hogy egy-egy manikűrt 2 hétig is viselek. Ebben hű társaim a BornPrettyStore géllakjai, ezekben roppant ritkán csalódom. Szerencsére így volt ez a legutóbbi tesztcsomagban érkező színekkel is. Az első manikűrt még karácsonykor viseltem, idén egy minden cicomától mentes, piros-arany kombót választottam. (Mostanában különben is hajlamos vagyok letenni a díszítésről, jelenleg épp teljesen sima francia a körmöm.)
Már a weboldal promóképein is gyönyörű volt ez a piros csillámos lakk, amit felkentem, élőben pedig tényleg csodaszép, kaptam is dícséreteket bőven.
RS08 La Reine Brune a neve, egy sötét meggypiros jelly alapba tuszkoltam töméntelen mennyiségű piros csillámot. Ennek köszönhetően meglehetősen sűrű a lakk, kicsit játszani kell vele. Led-ben (48w) viszont fél perc alatt koppra köt.
(Az arany szín egy Moonbasa lakk, kiárusításon vettem, a számát sajnos nem tudom.)




A pirosat az alábbi linken találjátok, 2.99$ az ára. Abszolút nem drága, nem kopik és nem pattog, szóval tökéletesen megéri az árát.
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-sparkle-polish-shimmer-glitter-soak-nail-varnish-manicure-p-43621.html

A második manikűrhöz egy fekete holo lakkot és egy levendula csillámosat választottam. Ez végül teljesen másképp mutatott, mint ahogy én ezt előre elképzeltem, így csak 1 hétig viseltem.


A fekete az alábbi linken elérhető, jelenleg 3,99$ az ára.
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-holographic-polish-shimmer-shining-glitter-laser-soak-nail-varnish-p-44393.html



Nem pont így képzeltem el őt, azt hittem mély fekete lesz, erős holo hatással. Ezzel szemben egy inkább kissé mohazöld-szürke árnyalata van, a holo hatás pedig elég szolid. Nem baj, különböző díszítésekkel teljesen jó ám. A minőségében nem találtam kifogást, könnyű kenni és tartós is.

A harmadik lakk nem géllakk. Lehúzható lakk elvileg, nekem ezzel nincs jó tapasztalatom. Mondjuk a zselé vagy géllakk alapra olyan mértékben tapad, hogy lehetetlen lehúzni, natúr körmön nyilván ez másként van.

Ez egy lilás hatású rózsaszín, viszonylag sűrű, két réteges és kicsit lassan szárad. Lessétek meg, SB09 About Rose néven találjátok:
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-pink-series-peel-nail-polish-fast-long-lasting-nail-varnish-manicure-p-44296.html




Összemaszatoltam vele a kezemet is, illetve egy akkor géllakkos manikűrre kentem, az kicsit átüt. Hát, megesik az ilyen nálam.



Share:

0 megjegyzés