Hasznos segítségeim géllakkhoz / műkörömhöz - BornPrettyStore


Egyre többen készítjük otthon a géllakkot, akár műkörmöt saját magunknak. Szerencsére a BornPrettyStore már ránk is gondol, nem csak rengeteg díszítési, hanem előkészítő és kötelező elem közül is választhatunk.
Legutóbb egy saját márkás cleansert és egy 50 db-os csomagolás géllakk-leoldót választottam kipróbálásra.


Elsőként a cleansert avattam fel. Ahogy láthatjátok is, önadagolós kupakkal szerelték fel. Szívesen mondanám, hogy imádom, de sajnos nem ez a helyzet. Félreértés ne essék, ezt a típusú kupakot nagyon szeretem, de ez a darab nem egy jól eltalált verzió. Legalább háromszor kell lenyomni, hogy kinyerjem belőle a folyadékot, akkor viszont spriccel orrba-szájba, épp csak a tálkájában nem marad két csepp. Vattakorongnál ez még annyira nem is zavaró, ugye. Viszont mióta akrilgélt használok, szükségem lenne kicsit bővebb mennyiségre, amibe szabadon mártogathatom az ecsetemet. Na, ez azért nagyon macerás. Jó, lecsavarhatom a tetejét és önthetek egy kis pohárkába belőle, de akkor meg mi értelme az adagolónak?
Ezen azért túltettem magam, ez van. Lehet, mondjuk, hogy csak az én példányom selejtes, nem tudhatom.
A cleanser-el viszont meg vagyok elégedve. Kicsit fura ugyan az illata, de nem átható és hamar elillan. Kis mennyiségben is fixál, ecsetmosásra is egész jó, és az akrilgéllel is szépen együttműködik - a covert például nem márványosítja.

Ha szeretnétek kipróbálni, az alábbi linken most akciós, 6.99$-os áron megvásárolhatjátok:

http://www.bornprettystore.com/100ml-born-pretty-cleanser-plus-liquid-nail-polish-remover-remover-nail-remover-nail-care-p-41706.html


A másik választottam a géllakkot oldó kis alutasak. Ezt az a vattakoronggal alufóliát körömre szorító módszer kiváltására tervezték, én legalábbis annak látom. Picike, négyzet alakú alufóliatasakról van szó, amiben acetonba áztatott lapocskát bújtattak.
A megbufizott körömre (buffer vagy finom reszelővel átmegyünk a teljes körömfelületen a leoldás előtt) kell húzni a tasakot, közvetlenül előtte letépjük az egyik oldalát, így alakítjuk ki a nyílást. (Azért közvetlenül felrakás előtt, hogy az aceton ne párologjon el.)
Ezután 10-15 percet várunk, leszedjük a tasakot és a maradék géllakkot egy rózsafapálcával vagy bőrfeltolóval eltávolítjuk.
Bevallom, sokkal hatásosabb volt, mint az acetonos körömlakklemosó, amit ugye alufóliával szoktam felszorítani a körmömre. Gyorsan és hatékonyan oldotta a géllakkot, semmi hibát nem találtam a működésében.


Egyetlen hátránya, hogy L-XL méretű körmöknél kicsinek bizonyul a tasak, vagy nagyon sokat kell játszani a felhelyezéssel ( az acetonos lap jóval kisebb egyébként, mint maga az alutasak.)

Ha viszont S-M mérető körmötök van és nem reszeléssel távolítjátok el a géllakkot, akkor bátran ajánlom ezt a terméket. 50, 100 és 200 db-os kiszerelésben is kapható, az alábbi linken eléritek:

http://www.bornprettystore.com/born-pretty-tinfoil-polish-remover-wraps-cleaner-pads-wipes-manicure-nail-care-tool-p-42973.html

Remélem hasznosnak találtátok a posztot és tudtam vele segíteni!




Share:

0 megjegyzés