Köröm-ötletek nyárra

Mostanában sok ötletet találtam különböző Facebook-csoportokban és Instagram-on is. Ezekből néhány már elkészült a saját körmömre is és még rengeteg lehetőség vár kipróbálásra. A tavaszi-nyári körmeim közül szemezgettem nektek, remélem kaptok némi inspirációt.


Épített zselé, illetve épített akrilgél körmöket készítek magamnak, általában stiletto formában (vagyis próbálok formát készíteni... ) Ezt a tavaszi, elegáns rózsaszínt fehér króm-porral, nyomdával és 3D masni díszítéssel, illetve csillogó kövekkel dobtam fel.


Nagy rózsaszínes heteimet éltem, az előző körömről ismerős rózsaszín - white chrome kombót itt lila-kék-zöld multichrome porral, fehér virágmintával és néhány kővel kombináltam.


Ez lett életem első, teljes, 10 ujjas, épített, bereszelt mosolyvonalas, akrilgél körme. Ahhoz képest, hogy komolyan - de tényleg! - nem csináltam mg reszelt mosolyvonalat, én nagyon büszke voltam rá és két hétig viseltem.


De hiába, itt a nyár és vágytam valami élénkebbre. A color vortex technika már a megjelenésekor nagyon megtetszett és egyből rendeltem is hozzá pigmentporokat. Ahogy megérkezett a csomagom, egyértelmű volt, hogy színes füstös lesz a következő körmöm.


Amikor póniőrület van a bőség zavarával karöltve. Lehet hogy gyerekes, de imádtam.


Ez pedig az ultimate-summer-nail számomra. Ombre francia vég festve-pigmenporral, és ombre alapon pálmafa madarakkal. Sajnáltam leszedni, esküszöm.


Ezt úgy három hete követtem el, amikor megint rózsaszínt kívánt a szemem. A felfestett rózsák, kövek és a szórógyöngy nélkül jobb lett volna, de már nem volt kedvem leszedni.


Ez pedig az aktuális körmöm, lassan két hete viselem, így sajnos csereérett lesz hétvégére. Őt is sajnálom, szeretem nézegetni, de a két hetes lenövés a maximum, amit el tudok viselni magamon. Egyelőre még nincs meg a konkrét terv a következő körömhöz, szóval stay tuned és figyeljétek az Instát! ;)

(Gyakorlatilag az összes felhasznált termék Aliexpress-ről származik, így ha színkódra lenne szükségetek, írjatok bátran.)

Share:

0 megjegyzés