legfrissebb Born Pretty tesztcsomag


Néhány héttel ezelőtt érkezett meg hozzám a BornPrettyStore legújabb tesztcsomagja, ami három igazán klassz dolgot tartalmazott. Nem titok, imádom a cég körmös cuccait, gyakran vásárolok is tőlük, szerencsére az újdonságok is hozzák a megszokott színvonalat.


Két 10 ml-es géllakk volt a szívem vágya ezúttal. Jön a tavasz, vágyom a csillogásra, valami extrára. Ilyen a rose gold gel glitter család BP-09-es tagja, ami egy barackos rózsaszín jelly alapban rengeteg ezüst színű csillámot és nemtudommianeve ezüst kis szálacskát tartalmaz. 2 perc alatt köt ki teljesen, én két réteget húztam a körmeimre. A színeket csak villámköttetem a legutóbbi CN napon tanultak szerint, így csak a top kötésénél várom meg a teljes kötési időt (36 W-os UV lámpában).


Itt még túl hosszú volt a körmön, a középső ujjamon fullban látjátok, a mutatóra biggyesztettem egy kis pillangót vele. Itt megtaláljátok a teljes színpalettát ebből a csillámtengerből, de azt azért elárulom, a lecsiszolása türelemjáték. :D


http://www.bornprettystore.com/bottle-10ml-born-pretty-rose-gold-glitter-shining-soak-nail-polish-p-41308.html
Jelenleg akciósan 4.29$-ba kerül.



A másik géllakk egy holografikus kaméleon macskaszem hatású - hehe ilyen nevet - fedőlakk, fekete alapra kell kenni.
Ez volt az elképzelés:



A BP-05 az én árnyalatom. Ehhez képest íme a valóság:




A macskaszem-lakkokatt itt találjátok meg:
http://www.bornprettystore.com/bottle-born-pretty-holographic-chameleon-magnetic-soak-black-base-needed-p-41598.html
Jelenleg 4.99$-ba kerülnek.

A középső ujjamon pedig egy holografikus port láthattok, már amennyire látszik. Fixmentes fedőbe kell dörzsölni a leírás alapján. Én teljesen kiköttettem a fedőt, hiba volt.... villámköttetés után kell, akkor jobban tapad és szépen kijön a lineáris holo hatás is.




Ha megtetszett, itt megtaláljátok: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-holographic-unicorn-nail-powder-laser-manicure-nail-chrome-pigment-p-41696.html
0.2 g 2.99$-ba kerül.

Nektek megtetszett valamelyik újdonság?

Share:

0 megjegyzés