Colourpop SuperShock Shadows - a szemhéjfesték új dimenziója



Jó ideje adós vagyok a Colourpop szemfestékeim további bemutatásával. ITT már olvashattatok a márka préselt szemhéjpúdereiről, ma viszont a jelenlegi SuperShock monók bemutatása következik.
Szerintem már minden sminkimádó hallott a SSS festékekről, amik néhány éve robbantak be a make-up geek-ek köreibe. Igazán egyedi textúráról van szó, ami valahol a krémes, habos és por álagú termékek kereszteződésében helyezkedik el.
A színek egyesével csomagolva, műanyag tégelyben érhetőek el, ami egy szorosan záró, átlátszó fedelű tetőt kapott. Nagyon fontos, hogy minden használat után visszazárjuk a tégelyeket, különben gyorsan kiszáradhat a kedvencünk.


Engem nyáron kapott el a Colourpop-láz, Kérmmánián vásároltam egy Blaze árnyalatot egy kedves lánytól, amit egy csütörtöki napon vettem át személyesen. Aztán annyira elbűvölt, hogy másnap leadtam az első online rendelésemet, két nap múlva pedig a másodikat. Jelenleg három rendelésem van folyamatban, az ötödik, hatodik és hetedik csomag. Most a jelenleg nálam lapulló színeket mutatom meg nektek és bízom benne, hogy ti is kedvet kaptok ahhoz, hogy kipróbáljátokőket.




A jelenlegi készletem első igazán vágyott darabja a képen jobb oldalt fent látható Mile high szett volt, ami hat festéket tartalmaz. Szettben sajnos már nem elérhetőek a festékek, de egyesével továbbra is be tudjátok szerezni őket.






Felülről lefelé a következőek a színek:


Truth: semleges/neutrális világos bézs alapszín; meleg, szatén finish-el


LaLa: az igazi rosegold, ultra metallic finish-el (nagyon metál)


So Quiche: halvány olívazöld alap, teletömve arany, lila és pink glitterrel; duochrome finish-el


Nillionaire: meleg tónusú bronz alapszín, arany és multicolor glitterrel, metál finish-el


Cricket: füstös, tompa szilvalila alap, meleg és hideg tónusú multicolor glitterrel megtömve


Mittens: mély, melegbarna alap, pirosas-lilás felhanggal, matt finish-el





Aztán jöttek szépen sorban a mono-k is, amit netes shwatch-ok alapján válogattam össze. Eddig egyetlen darabon adtam túl, mert élőben derült ki, hogy sajnos roppant előnytelenül mutat rajtam, de ez nyilván nem a festék hibája volt.






Felülről lefelé haladva:


Blaze: egy meleg színű bonz alap, multikolor glitterrel és metál finish-el


Catnap: limitált szín, most épp újra kapható. Meleg árnyalatú réz szín elvileg, számomra inkább rózsaszínnek tűnik.


Weenie: a márka egyik híressége; rose gold ultra metál finish-el


Sequin: rózsásárnyalatú rézszín, multikolor giltterrel


One by one: meleg, halvány narancs szín, metál finish-el, sajnos most olvastam, hgy limitált volt és már nem kapható





A következő darabok inkább izgalmasak, a fenti világos színeket nyáronszoktam hasznnálni, gyors sminkhez.




Ismét felülről lefelé:


Dance party: ibolyalila szín, fekete alapban, kék és lila glitterrel megtömve


Envy: füstös fekete alapszín, ibolyalila glitterrel


Bae: padlizsánlila alapban rengeteg kék glitter


Partridge: az egyik legérdekesebb szín; meleg szatén barna alap, zöld és arany duokróm fénnyel


Mixed tape: taupe/szürke alap, szatén finish-el


Brady: matt piszkosrózsaszín; a mélyítővonalba, satírozáshoz használom





És végül, de persze nem utoló sorban jöjjön a mostani nagy szerelmem, a Dusk till dawn paletta. Ő s hat színt tartalmaz, amik szerintem jelenleg a legkülönlegesebbek a márka kínálatában.







Felülről lefelé:


New magic: hideg tónusú, áttetsző, rózsás árnyalatú alapban rengeteg zöld glitter


Goodish: meleg túónusú levendularózsaszín, ezüstös multikolor glitterrel


Stargirl: meleg tónusú, áttetsző réz alap, arany és ezüst glitterrel


Half light: az egész kollekció legkülönlegesebb darabja: meleg tónusú szilvalila alap, fenyőzöld duokróm csavarral


Babykins: meleg, erőteljes szilvalila alap, metál finish-el és multikolor glitterrel


Slay bells: meleg tónusú sötétbarna alap, multikolor glitterrel, metál finish-el








És mivel fotókon nem látni, mennyire csodaszépek ezek a színek, készítettem egy rövid videót is:




Remélem kedvet kaptatok a SSS festékek kipróbálásához. Megrendelni a Colourpop-tól tudjátok őket. Arra ügyeljetek, hogy 50$ alatti rendelésekre 10$ a postaköltség. 50$ felett ingyenes a szállítás, viszont itt már jó eséllyel vámolják a csmagunkat, ami az én 53$-os rendelésemre csaknem 6500 Ft pluszköltséget jelentett + jó három héttel nőtt meg a szállítás ideje, és a vámnyilatkozatot is le kellett adnom.



Share:

0 megjegyzés