Teszteltem - Born Pretty Shining Nail Glitter Pearl Powder



(Mivel a BPS a világ minden részére szállít, így a teszthez angol nyelven is mellékelek pár mondatot.)


Néhány napja végre ismét kézhez kaptam egy BornPrettyStore tesztcsomagot, miután az előző kettő valahogy elveszett a hosszú postai úton. Ennek a csomagnak volt része egy körömdíszítő por, amit ma meg is mutatok nektek. Lapult még a csomagban 3 körömnyomda-lemez, amik hamarosan bemutatkoznak, viszont ezt a port vártam leginkább, így vele kezdtem a tesztelést.


Háromféle árnyalatból választhattam: kékes, rózsaszínes illetve arany fényű verziók léteznek, én az arany színűt (3-as számmal jelölve) kértem. Eredetileg, a promóképek alapján sellőport vártam, viszont nem azt kaptam. Mondjuk megnézhettem volna a termékleírást, melyben egyértelműen leírják, hogy fixálást nem igénylő zselébe kell nyomkodni a port, és szintén ilyennel kell zárni. No mindegy, így tettem, nézzük az eredményt.


A couple of days ago I finally received my newest BornPrettyStore package for reviewing, which contained this golden shine powder (also available in blue and light pink). I decided to try it above a pink gel nail polish (byMoonbasa nails):




A kiindulási alap egy Mooonbasa gél-lakk volt, és ezúton is bocsánatot kérek a körmöm állapota miatt, de az elmúlt hónapok zselés körmei annyira megviseltek, hogy most ismét lenövesztésben vagyok, a körömlemezem egyenetlen és elvékonyodott.


Így érkezik a por, biztonságosan egy vastag műanyag tasakba zárva, egy mini szivacsos applikátorral kiegészítve.


The powder arrives in a small plastic box which contains 2 gramms.  It is safely packaged and you'll find a small applicator included.







Egy vastagabb védőfólia is fedi a port, ami a kupakba visszahelyezve szépen teszi a dolgát, abszolút nem potyog ki az anyag.
Maga a por így néz ki:







Hihetetlenül finomra van őrölve, semmiféle darabosságot, csomósodást nem tapasztaltam. A géllakkra húztam egy réteg fixálásmentes fényzselét (Crystal Nails Extreme top shine), köttettem száradásig, így egy finom ragadós rétege maradt. Ebbe dolgoztam bele az applikátorral a fényport. Nagyon egyszerű bánni vele, bár korábbi teszteket olvasva féltem attól, hogy minden de minden csillogni fog, nem így történt. A kis szivacsot épp csak beleérintettem a porba, és vittem a körmömre. Itt már láttam, hogy ez nem egy gyenge kis sellőpor lesz, mert azonnal teljesen fedett. Így a teljes körömfelületet borítottam a porral, ehhez kb. 3 belemártásra volt szükség. Amint mindenhova felkerült az anyag, a szivacs másik oldalával, körkörös mozdulatokkal belemasszíroztam a zselébe, így szépen kifényesedett és egységessé vált az arany szín. Valójában így egy arany króm-porhoz jutottam.


The powder itself is very fine and easy to work with. I used one layer of Crystal Nails Extreme top shine (works with any no-wipe UV top coat) above the pink color and let it cure for 2 minutes until it's completly hard and it only has a slightly gluey surface. Then I made a small dip with the applicator into the shine powder and transferred it right onto my nail. It only took 3 dips to get the whole nail covered and then I started to rub it into the top coat. It only took approx. 30 seconds to get the powder to shine, which then gave me full coverage. Last but not least, you'll need an extra layer of no-wipe top coat for closure. You're ready.





A valóságban a második képen szereplő állapot látható a körmömön az idő 95%-ában. Ahogy látjátok is, nagyon kell vigyázni, hogy milyen felületre viszitek fel a port, mert a krómhatás minden apró egyenetlenséget kiemel és felnagyít. Szabad szemmel nem volt látható, hogy a körömvégen nem volt egységes az alaplakk, ezt kihozta a króm és a fedőlakkal sem lehet már kiküszöbölni a hibát.
A színe viszont csodás, így az alatta levő rózsaszín néha áttündököl ahogy mozgatom a kezemet, és barbihercegnős hatást kelt.


Meglepő módon a por szinte nem is ment sehova a körmömön kívül. Nem kellett tisztogatni a körömágy bőrét, egy gyors vattakorongos áttörléssel megszabadultam a minimális feleslegtől. 2 grammot tartalmaz a tégely, szerintem ha nem nagyüzemben dolgoztok vele, akkor egy életen át elég lesz.


Most of the time, my nail shows up only in gold, but as I move my fingers, it has a slight shift to pink, just like a princess. Be careful, as you can see, this chrome powder highlights every uneven spot of the nail, so you need to have an absolutelly perfect base coat.


Megpróbáltam hagyományos körömlakkra is felvinni a pigmentet, itt viszont eléggé kudarcos volt a dolog. A majdnem száraz lakkba ugyan bele tudtam ütögetni, és az arany szín vissza is köszönt, viszont minden érintés felszedett egy kicsit a hagyományos lakkból, így a végeredmény messze nem krómhatású, és így sokkal maszatolósabb is lett a művelet:


And at last, I tried to put the chrome powder with a regular nail polish. As you can see, it did not work out. The applicator took some part of the wet polish and the result is a... well, lets say golden nail with a very uneven surface.







Ha van otthon gél-lakkotok, esetleg építitek a körmötöket, akkor bátran ajánlom ezt az anyagot, szuper a végeredmény. ITT most akciósan, 1.59$-ért megvásárolhatjátok, abszolút megéri az árát, és a szállítás is ingyenes.
Hagyományos lakkal sajnos nem fog működni, esetleg díszítőecsettel kis részletek kiemelésére, ezzel majd még kísérletezni fogok.


If you love chrome-effect nails, this is an absolutelly must-have, but only works with UV-gel. You'll find them HERE for 1.59$ with free shipping.


Nektek van már króm-por a készletetekben?





Share:

0 megjegyzés