Avon újdonság - True Colour Perfect Reds ajakrúzs



Az Avon októberi újdonságai között rukkolt elő a True Color család vadonatúj, 7 tagból álló kiadásával, a Perfect Reds-el. nevéhez híven csupa piros árnyalatból áll a sorozat, ebből választottam a Cherry Jubilee nevű darabot.

"Ősszel az élénk, pasztelles árnyalatok helyét újra a mélyebb, vöröses árnyalatok veszik át.A True Colour Perfect Reds ajakrúzsok önmegújító pigmentjeinek köszönhetően intenzív színt és krémes hatást biztosítanak. Emellett kondicionáló olajokkal és E-vitaminnal dúsított formulájuknak köszönhetően ápolják is ajkainkat."

Nagy vágyam volt már egy igazán mély, barnás bordó darabot szerezni a gyűjteményembe, de a drogériák polcain még nem találkoztam az igazival. Képzelhettitek, mennyire izgultam, hogy ez a darab lesz-e az Igazi a számomra.

A rúzs a szokásos fekete kartonban érkezett, én ezeket nem szoktam megőrizni; a rúzs költözik bele a kis műanyag tartókába a többiek közé.

A csomagolásával abszolút meg vagyok elégedve, strapabíró, fényes fekete műanyag. Biztosan záródik, így bátran hurcolászom magammal a táskámban.

A tetején kis ablak is helyet kapott, ez nagyon praktikus ha sok a rúzsunk, ki sem kell bontani hogy megtaláljuk a keresett példányt.


Az állaga igazi krémes, kellően siklik az ajkakon és kimondottan, de úgy igazán kényelmes viselet. Azért a kontúroknál vigyázni kell, mert brutálisan erős színű, így figyelni kell hogy hova kerül belőle. Micellás vízzel azonban könnyen orvosolható a baj, már ha elkentük az arcunkra is. :D

Én mondjuk minden alá hidratálok-Carmex-ezek, de viseltem már magában is, és mondhatom egyáltalán nem szárít, még egy egész napos viselet esetén sem.

A tulajdonságaival így abszolút meg vagyok elégedve, sokkal jobban teljesít mint amit vártam.
Lehet hogy csak az árnyalat intenzitása miatt, de hihetetlenül sokáig fennmarad a számon. Kibírt egy szendvicsezést-kólázást, és bár nyilván kopott és a krémessége elveszett, de ettől függetlenül jól látható volt az ajkaimon. Megszínezi az ajkak bőrét, emiatt is ez a hosszan tartó hatása, illetve ombré-jellegűen kopik, ami miatt vállalható marad a megjelenésünk még egy nagyobb igénybevételt követően is.


Amire viszont nagyon kell figyelni, az a következő: felkenés után még vééééletlenül se érjünk az ajkunkhoz semmivel. Olyan szinten fog, hogy azt elmondani nem tudom. Rákerül egy ficaknyi az ujjamra, zsebkendőre vagy ruhára és onnantól már terjed mindenfele a szerelésemen, arcomon, testemen. Viccesen hangzik, de erre tényleg érdemes odafigyelni. Én véletlenül belekentem a hófehér pufimellényem nyakába, azóta is ott csücsül a nyoma.

Másba viszont tényleg nem tudok belekötni, jöjjenek a színminták:



Bizony ám, egyetlen húzásra készültek a minták, a natúr bőrömre. Hiperpigmentált egy rúzs, az már biztos, és csodaszép fénye van.

A katalógusképen viszont következő szerepelt, így én picit más árnyalatot vártam:



Jó, nyilván nagyon hasonló, de én a barnaságot azért pöttyet hiányolom belőle. Ez viszont már egyéni preferencia kérdése, szóval a barnás bordót még keresem.
Ettől függetlenül egy igazi csodarúzst kaptam, amit nem viccelek, de az elmúlt hét minden napján viseltem. Szempillaspirál és csodarúzs kombó, és menetkész vagyok. Én hétköznapokon, irodába is viselem, eddig csak dícséreteket kaptam. (Na jó, egyedül a zuram szerint túl vad és ne hordjam, de őt lehurrogtam hogy fogalma sincs a divatról. )

És íme bevetésen:

(Bocsi, reggel fotóztam, még igen álmosan és táskásan, de azért a rúzs látható. No filter, tényleg ilyen a színe)

Ti kipróbáljátok valamelyik árnyalatot?




Share:

0 megjegyzés