Életjel

Kedves hűséges olvasóim, rövid helyzetjelentés következik.
Nem vesztem el továbbra sem, minden nap gondolok friss bejegyzés megírására és szorgalmasan olvasom a magyar bloggereket néhány naponta, ahogy időm engedi.
Néhány hete új pozícióba kerültem a munkahelyemen, ezzel együtt megnőtt a feladataim száma és (átmenetileg) tovább csökkent a szabadidőm. Nem bánom, nagyon jól érzem magam és rengeteg izgalmas kihívás áll előttem.
A napokban tervezek azonban visszatérni a blogvilágba, hiszen számtalan bejegyzéssel vagyok már adósotok.
Lesz hajápolás, körömdíszítés, a Glamour-napi haul viszont kimarad, mert összesen 2 darab terméket vettem idén. :D

További váétozás, hogy bebarnultam úgy egy hónapja, így kicsit furcsa barna Blondie leszek, de most szeretem így. Íme, az új külsőm:


Izgalmas kollaboráció van épp születőben egy nagyobb kozmetikai céggel is, így lehetséges, hogy hamarosan egy további blogon is olvashattok tőlem, ezt majd jelezni fogom. Addig is szurkoljatok, kérlek. :)

Tehát még egy icipici türelmet kérek, igyekszem mihamarabb időt szakítani kedvenc hobbimra, és jövök vissza hozzátok. :)


Share:

3 megjegyzés

  1. Szuper :) Gratula az új pozícióhoz, várom a fejleményeket is, de miért lesz másik blog?

    VálaszTörlés
  2. @Audrey: a másik blog nem az enyém, hanem a márkáé, így a termékeik tesztje ott fog megjelenni. Nekem ez így is megtiszteltetés, hogy felkértek, remélem ti sem bánjátok, ha majd néha egy linket közlök azokhoz a cikkekhez. :) A többi bejegyzés itt fog megjelenni, és lehet hogy egy társblogger is beszáll majd a bejegyzsek írásába, még egyeztetünk. Ötletben nincs hiány, időben viszont van. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Klári! Örülök, hogy visszatérsz :)

    VálaszTörlés