Csipke hatású körmök? Avon lakkot teszteltem



Az idei nyár elég visszásra sikerült, soha semmire nincs időm, főleg a körmeimet díszítgetni nem. Ezért örültem meg különösen, hogy tesztelhetem az Avon új, 3D-s csipke-hatást ígérő lakkját, a Magic Effect család Lace nevű darabját.


Mit is ígér nekünk ez a lakk:
"Egy szép csipkeruha minden alkalomra tökéletes választás lehet akárhova is megyünk a nyáron. A csipke minden évben visszaköszön a nyári divatba, hiszen rendkívül könnyed és nőies viselet. Ez a trend ihlette az új AVON Magic Effects körömlakkokat, melyek háromdimenziós csipkés hatást kölcsönöznek körmeinket. Az 5 elegáns árnyalatot használhatjuk önmagában, vagy akár kedvenc lakkunkkal ötvözve, fedőlakként."



Én a Lovely lace színt választhattam, őt gondoltam a leginkább kihasználhatónak. A többi árnyalat a következő:


Nos, íme a véleményem.

A csipke elnevezés nagyon csábító, viszont nem feltétlenül ez az anyag jutna eszembe erről a lakkról. Valójában egy jól kitalált, glitteres fedőlakkról van szó. Önmagában nem gondolom, hogy jól mutat, mindenképp kell alá egy nagyon színes, vagy egy teljesen nude alap.

Háromféle méretű darabka található a lakkban. A legnagyobbakkal ritkán lehet találkozni, hatszögletűek, ugyanúgy mint a közepes méret. A legkisebbek kerekek. Egyik változat sem erősen fényes vagy csillogó így szerintem mondhatjuk matt glitteres fedőlakknak is, ami még indig elég ritka felénk.

A felvitele sajnos elégé nehézkes. Az ecset egyetlen belemártásával túl kevés glittert vesz fel ahhoz, hogy szépen terüljön a körmön. Vadászni szerintem egyikőnk sem szereti a kis darabkákat, máskülönben pedig túl sok átlátszó alap kerül a körmeinkre, ami aztán buborékosodhat is



Javíthatunk a használati élményen, ha az előzőleg kihalászott glittereket egy szivacsra applikáljuk, majd azzal nyomkodjuk fel őket a körmeinkre ( így legalább a felesleges alaplakkot felszívja a szivacs).

Ezek a kis alkotóelemek hajlamosak továbbá az üveg falára tapadni, ami további kevergetést, rázogatást és halászást igénylő perceket vesz el tőlünk.





Én csak egyetlen rétegben mertem a körmeimre kenni, két okból kifolyólag is: egyrészt nekem a kevesebb-több elv lebeg a szemem előtt, ha glitterekről van szó. Másrészt lemosni rémálom őket, tapadnak-ragadnak, de ez nem ennek a lakknak a hibája, az összes ilyen csillámos-darabos lakkal így vagyok.

Ellenben egy rétegben tökéletesen megéri használni, mert nézzétek csak, ilyen szépen fel tud dobni egy egyszerű manikűrtis ez a pár darabka:



A fenti manikűrnél vadászgattam ám rendesen. :) Arra is rájöttem, hogy egyrészt szerintem sötét alapon mutat a legjobban, másrészt, amiért komolyan beleszerettem:
Galaxy nails készítésekor LÉTSZÜKSÉGLET! Tökéletese helyettesíti a kézzel pingálandó bolygókat-csillagokat. Itt alább a Dance Legend Pulsar nevű duokrómjára kentem fel, és ne éreztem szükségét további szivacsos-színes technikának. Kész lett a tökéletes, téli éjszakai égbolt.



Ti kipróbálnátok valamelyik változatát ennek a lakknak?

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés