Totálisan SIGMA! Spy!


Ezt a csodás Sigma darabot a gyűjteményem ékeként tartom számon. Még a Black Friday alkalmával rendeltem, ingyenes szállítással volt elérhető a Sigma weboldalán és még némi kedvezmény is volt rajta, így nem egészen 11 $-ért lett az enyém.

Tudtam, hogy az ingyenes szállítást idén is ki fogom használni, de sokat töprengtem, hogy ecset, szemhéjpúder vagy szemhéjalap legyen-e az idei választottam (tavaly a 18k arannyal bevont lapos szemhéjecsetet vettem meg). A Spy a Flare szemhéjbázis-trió egyik tagja, végül ő lett a befutó. A Catrice C'mon Chameleon óta oda meg vissza vagyok a duokróm szemfestékekért, így nem volt kérdés hogy ez az árnyalat repül majd hozzám.

Ez a kis csoda egy hatalmas, masszív műanyag tégelyben érkezett hozzám, íme:


Nagyon tetszik ez a letisztul, lekerekített formavilág. Minőségi, professzionális hatást kelt.  A tégely erősen üvegre emlékeztet és szép súlya is van. Tökéletesen zár, bátran lehet táskába hajigálni. Dobálni viszont nem ajánlatos, mert én megröptettem egyszer és össze-vissza repedezett, de szerencsére csak a külső burkolat, így a kencének nem esett baja.


A kis csavaros kupak alatt ejtőzik még egy apró, fehér műanyagból készül fedél is (hasonlóan a L'oréal Infaillible festékekhez).


És ha ezt leemeljük, végre hozzájutunk a hőn áhított krémhez:


Icipici kis adag lapul a hatalmas tégelyben, 5 g csoda. Egyelőre nem félek, hogy vészesen hamar elfogy, mert tényleg minimális mennyiség elég belőle. Mint minden krémes szemfestéket, én ezt is az Elf lapos, egyenes tusecsetével szeretem felvinni. Ez vált be a legjobban, tökéletesen el lehet vele dolgozni az anyagot a bőrön.

A fenti fotó vakuval, villanyfény mellett készült, de lőttem néhány képet természetes fényben is:




Szerintem látható,. hogy milyen sokoldalú dologról beszélünk. Az alap egy őzbarnára nagyon hajazó szín, ebben rejlik a rengeteg méregzöld pigment.
Nagyon finoman krémes, jól eldogozható holmi ez. Nem makacskodik, nem ül meg a ráncokban, nem fakul meg és hihetetlenül tartós.
Eredetileg tartottam tőle, mert még soha nem volt színes szemhéjalapom, nem tudtam mit várjak tőle. Hogy most akkor tartós alap lesz, vagy csak egy krémes szemfesték vagy mégis hogy... Aztán bedobtam a mély vízbe és mindenféle alapozás nélkül felvittem a szemhéjamra (na jó, az olajosságot egy vékony réteg kompakt púderrel fel szoktam itatni). Mivel nekem a barna alap valahogy fakó és sápaszt, a Wet'n'Wild csodás Comfort Zone palettájának nagyon hasonló árnyalatával át szoktam futni rajta (ennek sokkal vörösebb az alapja és látványosabb a színváltó hatása). És képzeljétek: 12-13 órán át tökéletesen bírta! Az én rejtett-olajos szemhéjamon! Egy hangyányi gyűrődés vagy maszatolás sem volt!
Őrült nagy szerelem a miénk mostanában, csaknem minden nap ő van rajtam. A szürke téli időjáráshoz hétköznapokon is bátran hordom, nem lesz túl erős; de viseltem már színházban is, oda is tökéletes egy nude rúzzsal kombinálva.

Készítettem színmintát is a kézfejemre, húztam egy vonalat hogy vastagabban is jól látható legyen; illetve egy adagnyit eldolgoztam a kézfejemen is.



Töredelmesen be kell vallanom, más szemhéjpúderrel még nem próbáltam kombinálni. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy egy nem ugyanilyen különleges színnel elnyomjam ezt a zöldes ragyogását, de majd lehet győz a kíváncsiság és felviszek rá egy réteg UD Half-baked-et. :)

Sminket fotózni sajnos nagyon nem volt időm, illetve amit meg sikerült, az ilyen borzalmasan sikerült, de azért mutatok két fotót.



Zárásként annyit mondanék, ha még nem volt krémes alapotok, próbáljátok ki a Sigma termékeit. Nem mondom, hogy jobbak mint egy Color tattoo, de több, különlegesebb árnyalatuk is van, árban sem drága, ha a postaköltséget nem nézzük ( de azon ugye lehet osztozni is).

Ti próbáltatok már színes alapokat?

Blondie

Share:

0 megjegyzés