Körömmatrica - mit áldozzunk fel a csillogásért?



Ma a BornPrettyStore-tól tesztelésre kapott körömmatrica-csomag tesztjét hoztam nektek. Már jó ideje szemezek ezekkel a (nem vizes) körömdíszekkel. Eddig nem mertem rendelni, mert nem voltam biztos abban, hogy tényleg tudják azt, amit ígérnek. Most viszont lehetőségem volt kipróbálni egyet, szóval nem haboztam és belecsaptam a lecsóba. Lássuk, mire jutottunk egymással.


A csomagolása nagyon tetszik, elég vastag fekete fóliatasakban vannak elrejtve a kis drágák. Könnyen fel lehet tépni a tasit, perforált a széle szerencsére. Ezzel a hatalmas (gondolom valamiféle kódot rejtő) matricával mondjuk eléggé tönkretették a dizájnt, de hát végülis nem a tasak miatt kell ez nekünk.

Kibontás után 16 darab matricát találunk egy papír íven szépen elhelyezve, ezeket egy fólia is védi.


Több méretben találjuk meg őket és az extra daraboknak is hasznát lehet venni. Elvileg így ugye minden körömmérethez találunk egy megfelelő példányt , így egy tízujjas manikűrt is elkészíthetünk.


A csomagolás hátulján a használat módját is megtaláljuk, bár szerintem sok ész nem kell hozzá.


Tehát kiválasztjuk a megfelelő méretű matricát és óvatosan leválasztjuk a papírról. Nekem ez legegyszerűbben egy rózsafa-pálcikával sikerült, egyáltalán nem trükkös a dolog. Az ezüst végénél fogva szépen a körömhöz illesztjük és rásimítjuk.


Maga a matrica számomra meglepően vastag volt. Azt hittem, ez valami kis hártyányi leheletfinom fólialesz. Hát nem, van tartása és súlya is rendesen.


 Na itt már kezdett bonyás lenni a dolog, mert eleve ezek a matricák nagyobbak, mint a körmöm. Nem csak hosszabb, hanem általában szélesebbek is (pedig nincsenek keskeny körmeim). Namost elvileg rásimogattam a körmömre a matricát és innen már csak egy lépés lett volna hátra: a maradékot a körömvég alá hajtani és a felesleget lereszelni.

Előre szólok, ilyesmivel ne is próbálkozzatok. A tapadással még csak nem is volt akkora gond a felrakáskor, mert középen szépen tartotta magát. Ellenben a körömágynál és szabad szélnél az Istennek nem akart ragadni. Meg hát ugye vastag is ez a cucc, hajlott, gyűrődött, izzadtam rendesen mire valamelyest sikerült felapplikálni.
A reszelés is felejtős, mert attól bizony nem távozik egy fél milliméternyi anyag sem, ellenben elcsúszik az egész a köröm felületén és szakad is. Jobb híján kénytelen voltam kisollóval körbevagdosni... Hát, nem lett valami szép. :D



Az eredmény végül egy jó fél órás küzdelem után a következő:


Namost messziről még csak hagyján, egészen vállalható. Közelről viszont teljesen nyilvánvalóan nem szép. 
Azt már alig merem megemlíteni, hogy a felrakás után két órával szépen elkezdett felpenderedni az egész cucc, pedig se mosogatás se takkerolás nem volt. Nem is mertem semmi ilyet csinálni, simán csak gépeltem és tettem-vettem, ennyi. Így nézett ki kb. két óra múlva:





Szerintem nagyon nem kell kommentálnom a képeket.
Összegzésképp: nem mondom hogy totálisan kukába való kacat, viszont meg kell találni neki a megfelelő szerepet. Így tíz ujjon szerintem a legtöbb embernek bántaná a szemét, mert sok. Hihetetlenül csillog egyébként, ami a magamfajta szarkáknak jó pont, én elviselném ha működne. Ez a tulajdonsága nagyon tetszik.
De: amíg ezeket felszerelem magamra, annyi idő alatt egy komplett lakkozást is lebonyolítok, tehát időt nem spórol. Tartóssága gyakorlatilag nincs. Csúnya is lesz nagyon hamar és játékhatása van.

Viszont: egy-egy bohókás alkalomra (házibuli, szilveszter, farsang) nagyon eredeti lehet; de ha egy sima manit akarunk feldobni, akkor egy-egy körömre felszerelve (vagy akár csak a köröm egy részére megvágva) vállalható.

Annyit még hozzátennék, hogy a használata előtt nem zsírtalanítottam extrán a körmöm, Isana-lemosóval mentem át rajtuk, szóval lehet hogy úgy még javult volna a helyzet kicsit.
Eltávolítani nagyon könnyű: a szélénél kicsit megpiszkáljuk (ahol mondjuk magától nem vált volna fel) és egy vagy maximum két darabban le lehet húzni. A körömlemezben abszolút nem tett kárt, a ragacs is minimálisan maradt rajtam, lemosóval simán lejött.

Ha a fentiek ismeretében meg szeretnétek rendelni, azt az alábbi linken tehetitek meg:
http://www.bornprettystore.com/1sheet-nail-wraps-fashion-shiny-color-changing-patterned-full-nail-sticker-p-17464.html

Akciósan most 3.35$ (kábé egy ezres), ingyenes a szállítás és többféle színben is létezik. (Szerintem ennyit totál nem ér, de pssszt...)

Ti használtatok már ilyen fajta matricákat?

Blondie

PS.: Most egy picit eltűnök, tudjátok már csomagolok a jövő szombati költözésre, de jelzek mindenképp, mindenről beszámolok és várjátok az Instás képeket. :)

Share:

5 megjegyzés

  1. Szép-szép, de egy lakkal kevesebb a macera :)

    VálaszTörlés
  2. Ezzel az egész körmös matricával már én is befürödtem egyszer. :D
    http://my-nail-polish-diary.blogspot.co.uk/2014/05/072-china-glaze-korommatrica.html

    VálaszTörlés
  3. Nem lenne amúgy rossz dolog ez a matrica, ha tényleg lehetne normálisan használni. Akár azt is meg lehet csinálni amúgy, hogy egy papírt teszel a körmödre, azon megrajzolod a körmöd vonalát, kivágod és átrajzolod a matricára, és körbevágod még mielőtt felkerül a körmeidre, de ez megint olyan macera, hogy nem éri meg, inkább kilakkoz az ember lánya :D

    VálaszTörlés
  4. Az egész körmös matricák nagyon küzdelmesek, még a vizes változataik is... szóval én nem költök ilyesmire, ha ajándékba kapom akkor szivesen elszórakozok vele, de nem ez a kedvenc körömdíszítőm. :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, pedig de szépen csillog és a színek is szépek. Kár, hogy ilyen macerás :(

    VálaszTörlés