Évkezdő hírek


Nem is tudom, hogyan kell az ilyen dolgokat bejelenteni. Az mindenesetre feltűnt az utóbbi időben, hogy több blogger életében is jelentős változások folynak, amik aztán a posztok rendszerességére is kihatással vannak. Hát, nálam is elérkezett az a pont, amikor - átmenetileg és nem szívesen - de egy pici türelmeteket kérném. Ugyanis..... 2 hét múlva költözöm. Akarom mondai költözünk. :)


Lassan 33 éves leszek. Most jött el az a pillanat az életemben, amikor úgy érzem, muszáj váltanom, hogy fejlődni tudjak. Lassan 15 éve élek Veszprémben, 10. éve dolgozom a jelenlegi munkahelyemen. Ez alatt a röpke 15 év alatt ( az életemnek majdnem fele... :O ) jártam itt egyetemre, mentem férjhez, szültem a kisfiamat, váltam el...
Néhány hónapja már érett bennem az elgondolás, hogy valamit lépni kell, ha nem akarok megkeseredni és belenyugodni a megszokás békés unalmába. A karrierem sem úgy alakult, ahogy azt elképzeltem, a magánéletem egy katasztrófa. :)
Aztán jött egy álláshirdetés és belevágtam. Az elején még csak a próba kedvéért, gondoltam meglátom, menne-e ez nekem egyáltalán. És több hét várakozás (és néhány interjú) után csörgött a telefon, miszerint engem választottak. Hihetetlen és kihagyhatatlan ajánlat és majdhogynem tökéletes, viszont egy "aprócska", átmeneti zűrrel is jár, tudniillik költözni kell. És nem ide a szomszédba. Szóval nem csigázom tovább a kedélyeket és ünnepélyesen bejelentem (tádádádámmmmm dobpergés...): 2 hét múlva (tényleg, épp mához képest) debreceni lakosok leszünk Puszedlivel.


A blog szempontjából is jár ez majd némi változással. Átmenetileg nem lesz időm komolyabb bejegyzéseket írni, ugyanis máris teljesen lefoglal a költözés szervezése, majd a lebonyolítás. Összepakolni egy komplett életet nem egyszerű, pláne deportálni mindent az ország túlsó felére, ahol gyakorlatilag senkim sincs.
Oké-oké, leáll a rinyamalom, mert van ám ennek sok-sok jó része is! Totális izgalom van. Hatalmas város, sok újdonság, új ismerősök, új barátok, új élmények, tele kihívásokkal és egy álom-munkával. Szóval drukk a köbön. :)
Illetve aminek kimondottan örülök és beauty-megszállottként szerintem érthető is: van Müller a városban! :D Juhúúú, szerintem ez lesz az első hely amit fel fogok térképezni. :)

Naszóval a közeljövőben várható bejegyzés költözéses tippekkel, élménybeszámolóval, kalandokkal és fotókkal. Imádok minden apró hülyeséget dokumentálni, így ha érdeklenek titeket a kalandjaim, kövessetek Instagram-on, így biztosan nem maradtok le semmiről! :)

És akkor jöjjön néhány száraz tény leendő otthonromról:

  1. Debrecen Magyarország második legnagyobb és legnépesebb városa, Hajdú-Bihar megye és a Debreceni járás székhelye. A megye lakosságának mintegy 38,2%-a él Debrecenben. Debrecen a Tiszántúl legnagyobb és legjelentősebb városa. WikipédiaTerület461,2 km²Népesség207 643 (2010.) Egyesült Nemzetek SzervezeteFőiskolák és egyetemekDebreceni EgyetemDebreceni Református Hittudományi EgyetemDebrecen a Tiszántúl legnagyobb és legjelentősebb városa. Időnként „a kálvinista Róma” néven vagy „cívisváros”-ként emlegetik. Kelet-Magyarország régió, az Észak-Alföldstatisztikai régió és a Tiszántúl nagytáj szellemi, kulturális, gazdasági, idegenforgalmi és közlekedési központja,Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő nagyvárosa.
Hát igen. Remélem jól bánik majd velünk ez a város, nagy reményekkel vágok neki ennek az új fejezetnek és igen, meg fogom hódítani. :) 

Ha vagytok itt kedves debreceni olvasóim, és volna kedvetek egy közös kávézáshoz vagy drogériás fosztogató-túrához, ne habozzatok keresi e-mailben, Facebook-on vagy akár itt a blogon. A magam részéről nagyon örülnék nektek! :)

Tehát egyelőre ennyi, hamarosan jövök a részletekkel! :)

Blondie

Share:

12 megjegyzés

  1. Gratulálok, nagyon izgalmasan hangzik :) Mindig csodáltam azokat, akik képesek teljesen idegen helyen új életet kezdeni. Remélem minden szerencsésen zajlik és jól fogjátok magatokat érezni Debrecenben! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán nagy váltás!! Nekem nem újdonság a költözés, 18 évesen másik városba költöztem a tanulás miatt, ott maradtam 8 évig, most meg egy 3. helyen lakom. De azért mégsem az ország másik felébe költöztem, ez azért meredek. Tudom, ott is kialakul az életed, de lesz benne munka minden téren. Kívánom, hogy ezután csak pozitív változások legyenek és igen, kíváncsi vagyok a történésekre, ha megosztod velünk.

    VálaszTörlés
  3. Ugyan Debrecen nem a szívem csücske, elég sok negatív élményem fűződik hozzá, de remélem, hogy nagyon jól fogjátok érezni magatokat és úgy alakul minden, ahogy szeretnéd! Az ország másik fele azért nem piskóta...:)

    VálaszTörlés
  4. Welcome to Debrecen :) gratulalok a dontesedhez! Nem fogod megbanni ;) Ha kell, segitek neked....

    VálaszTörlés
  5. Nahát! Bátor vagy, hogy belevágsz! :) Remélem jól fogjátok itt érezni magatokat...igen itt, mert debreceni vagyok :) Ugyan nekem már unalmas a város, de te biztosan szeretni fogod, csak nekem 27 év után már nem tud újat mutatni.
    A Müllerrel kapcsolatban pedig: Sőt, nem egy, hanem 2 Müller is van a városban :D
    Ha már itt vagytok és berendezkedtetek, akkor ha gondolod írj egy e-mailt és mászkálhatunk egyet :) pgabica88@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Irtam fb-on is, valszeg az egyeb mappaban talalod ;) Kepeket is kuldtem :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon sok sikert kívánok, és kitartást a költözéshez! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez tényleg nagy lépés, de jól tetted, hogy belevágtál, ez egy soha vissza nem térő lehetőség :) Szívből kívánom, hogy életed ezen új szakasza hozza meg számodra azokat a pozitív élményeket, amikről álmodtál :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem ez egy szuper döntés, sok sikert hozzá! Én mindig Oroszlányon laktam, kivéve 3 év Veszprémet, de ez annyira frekventált hely, hogy az álmunk otthona csak 20km-re van...mi nem vagyunk merészek :D

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen Csajok, nagyon aranyosak vagytok! :)
    @Mia, @Gabica: nektek külön nagy ölelés, jó lenne összefutni és kalandozni egyet a városban! Amint odaértem, jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  11. Szorítok Nektek, hogy minden a reményeiteknek megfelelően alakuljon! Kicsit reménykedtem, hogy a fővároshoz közelebb leszel, de azért remélem, valamikor összefutunk már végre személyesen :-)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok!Én nagyon szeretem Debrecent,annak ellenére,hogy csak munka miatt járok oda néha és nem volt időm soha felfedezni igazán.A Nagytemplom,a Piac utca,Szabó Magda "lába nyoma".Új év,új kezdet,új élet:-)Sok sikert,mind a munkában,mind a magánéletben!

    VálaszTörlés