Nagy nyári visszatérő haul

Sziasztok kedves kis Pöttyök!

Visszatértem! :) És nem csak egy kicsit, hanem rengeteg behűtött fotó sorakozik szép nyugalmasan a mappákban, arra várva, hogy napvilágot láthassanak. :) Ízelítőül hoztam egy-két (na jó, két) képet a szerzeményeim egy részéről.


Szóval van itt sok kívánságlistát holmi, amikre nagyon rá voltam kattanva.
Első számú szerelmem az OPI Coca-Cola kollekciójának vaníliaszínű (?) darabja volt. Mesés krém-lakk, majd jövök a fotókkal. :)
A Moyra kínálatának sem bírtam ellenállni, a Sea salt kollekcióból 3 szín is hazajött velem, de egy beugrott a kosárkámba a Bubble gum kiadás egyik színe is.
Körömlakkból sosincs hiány,  a jelenleg is zajló DM-kiárusításban sikerült megcsípnem egy ép példányt a L'oréal - Island in the sun csodaduokróm kékeszöldes példányából. Ha még nem hallottátok volna, néhány színt féláron vesztegetnek jelenleg!
Kínai boltos szerzemény egy eddig ígéretesnek tűnő metálos lila; és blog sale-en csaptam le az Orly Space cadet árnyalatára.
Jó ideje pihen a fiókban egy szintén jóárasított Oriflam szemhéjárnyaló trió, és a L'oréal türkiz-menta préselt pigment. Jajjj, csak lenne időm sminket befotózni, de valahogy most már megoldom, tényleg. :)

A MaxFactor Clump defy hóditó útjának eddig sikeresen nemet mondtam. Na ja. Aztán megláttam 2500 Ft-ra leakciózva és hazahoztam. Hát, behódolok neki, mit ne mondjak. Brutálisan jó. Ha esetleg Ti is - hozzám hasonlóan - tartotok kicsit az agyonhype-olt újdonságoktól, na most vágjatok csak bele, ez egy igazi klasszis darab.
Ami nélkül viszont nem tudnám már elképzelni a nyarat, az az Essence színes spirálja. Mekkora ötlet volt már ezeket a spirálokat bedobni a sminkbolond népnek, alig bírom megállni, hogy ne őt nyúzzam minden nap.

A Catrice Le grand bleu kollekciója nem igazán hozott lázba, pedig szorgalmasan elnyúzogattam a tesztereket, mikor először megláttam. Üres kézzel jöttem haza, aztán megpróbáltam lemosni a kézfejemről a krémes szemhéjárnyaló ceruzák csíkjait. Hát, be kell vallanom, még szappannal sem ment. Mi következik ebből? Naná hogy mentem is vissza egy darabért, irgalmatlanul bevált!

A neonrózsaszín Essenve Viva brasil! pír impulzusvásárlás volt, csak a kedvemet akartam feljebb tornázni, ami már a béka segge feneke alatt volt. Bejött. Brutál pigmentált egy holmi, csak szűlői felügyelettel ajánlott használni.
Bronzosítóból pedig sosem elég, a Catrice pultján találtam ezt  sötétebb matt változatot, ami így nyárra naaaagyon jól jön, kicsit csontosítok a fényes világos bronzer alatt és kész is a pofika.

Ezt pedig mi máson tenném, mint az Oriflame új BB-krémjén. Vele nem kezdődött túl barátian a viszonyunk, nehéz és zsíros cucc volt. Haha, amíg rá nem jöttem, hogy irdatlan mennyiséget viszek fel az arcomra. Nem ám úgy kell kenni, mint valami alapozót vagy koreai BB-t. Neeem, belőle egy pöttynyi egy szivacsra és azt szépen bedolgozni a bőrbe. Na, mióta erre rájöttem, azóta viszont mást elő sem veszek. Tökkkéletes az izzadós, fullasztóan párás hőségbe. Ja, és 30-as fényvédő is van benne. :)

Íme tehát még egyszer ők:


Mire vagytok kíváncsiak a fentiek közül? Mindent letesztelek, és jönnek a nyári kedvenceim is hamarosan.

Napi körkérdésem pedig: mit vettetek mostanság, ami nélkül már nem tudnátok élni?

XOXO: Blondie



Tags:

Share:

3 megjegyzés

  1. A L'Oréal lakk és az Infallible pigment érdekel a leginkább :-) Sminkek terén amúgy nem találtam kihagyhatatlan újdonságra mostanában, mert nem nagyon vásároltam sminkeket, vagy még nem teszteltem őket, de több nyári ruhát is vettem 750 Ft-os áron, és néhány szuper cipőt is beszereztem, így már teljes a nyári ruhatáram, és ezeket érzem kihagyhatatlannak :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat vásároltál. Remélem a L'oréal lakk neked is legalább annyira bejön majd, mint nekem :) A Coca Colás OPI érdekel leginkább, persze a többi is jöhet :)

    VálaszTörlés
  3. húúú szuper kis haul :) én az OPI lakkról várom leginkább a tesztet :)

    VálaszTörlés