Avon BB körömlakk - tényleg?





Lassan lecseng a nyári hajrázás. így ismét tudok foglalkozni kicsit a bloggal. A vlog még mindig nem indult el, ebben a nyárban nem volt rá energiám, rohanósan és leharcolva pedig felesleges lenne. Szóval ennyi hét alatt bőven összegyűltek a tesztelnivalók, így ma ezekből választottam az alanyt.


Az Avon augusztusi újdonságai között jelentek meg a BB körömlakkok, amik a sminkelés terén már ismert BB (beauty blemish) tulajdonságokat körömlakk-nyelvre fordították le.

Ezek a 7-az-1-ben lakkok az alábbiakat ígérik:
A mindennapi arcápolás ünnepelt sztárjai, a BB krémek – azaz Beauty Balmok – az AVON-nál már körömlakként is megjelentek. Hogyan? Egy speciális 7 az 1-ben körömlakk formájában, mely egyrészt egyenletesebbé teszi a köröm felszínét, elfedi a köröm kisebb hibáit, erősíti és UV-szűrővel védi azokat. Mindemellett természetes hatású, krémes színekbe öltözteti körmeinket, így ápolt, egészséges megjelenést kölcsönöz.

Nos, néhány héttel ezelőtt úgy határoztam, hogy (ha csak egy időre is, de) megválok a műkörmöktől.
Az eltávolítás után viszont szembesültem a saját körmeim siramas állapotával, elvékonyodott rétegekkel, lemezes töredezettséggel.
Sok dologgal harcolok most az egészséges körmökért, és bizony ebben a lenövesztéses, hosszadalmas procedúrában a körömlakkok nem segítenek. Azt már hozzá sem merem tenni, a kedvem is elment mindeféle színes lakk felkenésétől, mikor azok 3-4 óra alatt csodálatosan lepattognak rólam. Nem törődnek az alaplakkal, sem a fedőlakka, csak úgy elköszönnek.

No, hát ekkor jött ez a kis BB-remekmű, ami ha csodát nem is ígér, de úgy gondoltam, jelen helyzetben ideális választás lehet nekem.


Ebben a szokásos fekete papírdobozkában érkezett, és egyből láttam a színén, hogy nagyon jó barátok leszünk. Ez a Restoring beige árnyalat, igazi bézs szín, amiben én mégis egy kis rózsaszínes csalafintaságot vélek felfedezni.

Felkenni egy klasszikus, vékony ecset segítségével tudjuk. Azt kell mondjam, ehhez a lakktípushoz remek választás volt, mert maga a lakk meglepően sűrű. Az átlagosnál nehezebben terül, a körömágynál picit nehézkesebb szabályosan lakkozni vele. Óvatosan kell bánni a mennyiséggel, mert hajlamos alaposan rátelepedni a körmünkre. Két vékony rétegben viszont a tökéletes eredmény kárpótol mindenért. (Az első réteg után még egyenetlen a fedése, foltosodik, a második réteg megoldja a problémát.)



Viszonylag gyorsan szárad. Miután kézhez kaptam, nem bírtam a kíváncsiságommal, így másnap reggel, mikor már csak 10 percem volt a buszig, biza felkentem, lesz ami lesz alapon. Jó, így csak egy réteget, viszont meglepő mód már száraz lakkozással indulhattam el otthonról.


Most is ő van rajtam, telitalálatnak érzem a nyári színemhez. Ápol és eltakar, szép de nem feltűnő (és egy-egy kis lepattanás nem is feltűnő).
Számomra ennél nem is kell több.

Ajánlott fogyasztói ára 1 398 Ft, ezért 10 ml lakkot kapunk. Jelenleg 4 árnyalatban elérhető, a lilával még eléggé szemezek.

Ti kipróbáljátok?


Share:

0 megjegyzés