Kincseket találtam - Freedom mono eyeshadow



Bizony ám, Lányok! Kis hazánkban is elérhetővé váltak a Freedom makeup termékek és még csak webshop-os rendelés sem szükséges hozzá. Hovatovább, az áraik is hihetetlenül kedvezőek. Pepco üzletekben találtam rájuk, sajnos nem a teljes termékválaszték érhető el, de ez várhatóan bővülni fog. (Van egyébként a szemhéjpúderek mellett rúzs, szempillaspirál, szemceruza, szájfény és még néhány termék). Kukkantastok be, mert 390 Ft-ért vesztegeti a termékeket , szerintem fogalmuk sincs, milyen kincseket forgalmaznak.


Első körben 2 mono jött haza velem, de mikor leesett hogy mire bukkantam, visszamentem még egy körre, további két darabért.
Azt tudni kell, hogy ugyan minden fóliázva, leragasztva kapható, de a mono-k fekete kartonja már nincs velük. A kis tégelyek egy kosárkába halmozva várnak gazdira.





Összességében a Freedom 30 árnyalatot forgalmaz mono formájában. Jelenleg olyan 6-7 érhető el ebből nálunk.


Már a pan-ekben is látható, hogy jó minőségű termékkel van dolgunk.
Nagyon krémes, lágy a textúrájuk és iszonyat könnyen lehet dolgozni velük. A fényes árnyalatok picit potyognak, de én ezen egy micellás vízzel átitatott vattakoronggal szoktam segíteni. Egy törléssel minden felesleges anyagot felszed a szemem alól.


Színmintákat alapozóra készítettem, kukk milyen szépek:













Ti próbáltatok már Freedom termékeket? Mi a véleményetek róluk?

Share:

2 megjegyzés

  1. Felbuzdultam a bejegyzéseden, a Pepcoban vettem egy feketét. Életem egyik legrosszabb szemfestéke. Jó minőségű, bevált alapra tettem, de így is az egész a szemem alatt landolt, úgy néztem ki, mint egy lepukkant drogos. Szerencse, hogy csak 360 forint volt, így könnyebb szívvel dobtam ki. Lehet, hogy a színesek jobbak, de a feketét nem ajánlom senkinek.

    VálaszTörlés
  2. Ó, hát ezt nagyon sajnálom! Feketét nálunk nem láttam, szóval nincs tapasztalatom ezzel kapcsolatban, meg amúgy sem nagyon használom a színt. A fenti négyet viszont bátran vegyétek meg, mert szuperek!

    VálaszTörlés