A postás mindig kétszer csenget...

Sziasztok Szépségek!

Ma egy röpke kis bejegyzéssel jelentkezem, ugyanis nemrég estem csak haza, még még ezer tennivaló vár rám. Egy fotót hoztam nektek, tekintsétek ízelítőnek: ez vár rátok jövő héten! :)
Csomagokat kaptam ma (és a Rossmann Essence részlegét is meglátogattam), ma a következő csodák tettek boldoggá:


Tesztek jövő héten, holnap ugyanis elutazok, így csak vasárnap este lesz megint időm blogolni. Remélem Ti is épp olyan izgatottak vagytok már, mint én! :

U.i.: Felsorolás: Lioele Beyond the solution, Milani baked eyeshadow, Milani pirosítók, Essence Colour Arts szemhéjalapozó, Sleek Glisten me highlighter, és egy csodacuki csillámtetkó-készlet (sose növök fel, na!)

A viszontlátásig (olvasásig) nagyon kellemes hosszú hétvégét kívánok Nektek!

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Szia :)

    Először is had kívánjak kellemes pihenést és jó utat!
    Az a Tinker Belles kis izé nagyon érdekel! Meg a többi dolog is!
    Izgatottan várom a következő posztot!

    VálaszTörlés