Őszi / halloween-ötletek a BPS-től





 Épp egy hete érkezett meg a legújabb BornPrettyStore tesztcsomagom, amit már alig vártam. Mivel több hét a szállítás, kicsit zsákbamacska jellege van, hogy mit is rendelhettem legutóbb?
A mostani csomagomban két géllakk, egy halloween-nyomdalemez és egy mini cuticula-vágó lapult, nézzük, megszerettem-e őket.

Elsőként a leginkább nemszeretem terméket mutatom meg, amivel ugyan küzdöttem, próbálgattam, de továbbra sincs ötletem, mire használhatnám fel a későbbiekben.
Jó, mondjuk az én hibám is, nem reagáltam le időben, hogy ez csak semi-transparent, vagyis áttetsző jelly lakk lesz. A lakkban nincs is hiba, amit ígér azt tartja is.




 Kikenve így néz ki. Készítettem egy manikűrt is, ahol a csomag másik géllakjára kentem fel, így láthatjátok, mennyire minimális a pigmenttartalma.
 Súgok, a mutatóujjamon van topperként.



 Aztán kipróbáltam még egy 3D-rózsa technika fedőlakkjaként, sajnos ehhez is túl gyenge a fedése.


 Ellenben ha csak nagyon natúr lakkozást szeretnétek, akkor két rétegben akár egy természetes franciához jó alap lehet. Én évek óta nem lakkoztam természetes körömre, szóval ez csak egy tipp. Viszont LED-ben pikkpakk köt, 10 mp villámköttetés után mehet a második réteg, 30 mp alatt átköt.

A testérlakkját viszont kimondottan megszerettem. Ahogy láthatjátok, XL-stilettoról M-szalonkockára váltottam. Ezzel együtt kedvet kaptam a szolidabb, kevésbé színes-díszes körmökhöz is. Hát, most ilyen időszakom van. Ehhez tökéletesen passzol ez a nude géllakk, amit már egy hete viselek és tervezem még további hét napig hordani.




 A csomagolás általában nem fontos szempont nálam, most viszont kiemelném, hogy értékelem a régi szögletes üvegek lecserélését ezekre a letisztult, minimál stílusú, mégis elegáns darabokra.
A tartalom tökéletesen rendben van, LED-ben 10 mp villámköttetés, 30 mp alatt pedig koppra köt a két réteg. Kicsi sellőporral dobtam fel, nekem ez most pont elég, hogy komfortosan érezzem magam vele.

Mivel a manikűr nem elhagyható a műköröm-géllakk készítésekor, kipróbáltam egy mini cuticula-vágót is.




 Imádom, hogy ilyen kis színátmenetes-színes, nagyon picurka helyen elfér és mégis tökéletesen teszi a dolgát. Nagyon durván éles és nem kell komoly erővel nyomkodni, szóval nem árt az óvatosság. Ha még nincs ilyen eszközötök otthon, bátran ajánlom nektek.




 Éééés a legkedvencebb darabom ez a halloween-mintás nyomdalemez. Eleve imádom ezt a behozott ünnepet, szóval nagyon élveztem a manikűrök elkészítését.
A lemez minősége szintén kifogástalan, a BPS lemezeivel egyébként talán még sosem volt problémám. A kis papírtokban érkezett, volt rajta a szokásos kék védőfólia is.







Ha megtetszett valamelyik termék, az alábbi linkeken vásárolhatjátok meg. Ne feledjétek a kedvezményre jogosító kódot használni, amit az oldalsávban találtok, a szállítás továbbra is ingyenes!


Cuticula-vágó: https://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-mini-nail-cuticle-nipper-dead-skin-remover-clipper-nail-manicure-tool-p-42844.html

Nude géllakk: https://www.bornprettystore.com/born-pretty-nature-series-pure-color-nail-baby-nail-soak-nail-polish-p-42874.html

Rózsaszín géllakk: https://www.bornprettystore.com/born-pretty-jelly-pink-nude-yellow-purple-semi-transparent-soak-nail-polish-p-43158.html

Nyomdalemez: https://www.bornprettystore.com/born-pretty-stamping-template-round-pumpkin-zombie-nail-stamp-plate-halloween-r002-p-43667.html


Share:

0 megjegyzés